Deel 3 <3
het 3e deel <33
dus ik liet ff zien dat ik kon springen! en donny was echt goed!! hij kon wake to wake 180!! dat is dus je board draaien en nog wake to wake springen!! dus toen mochten jij en tim: jij viel de eerste keer en daarna kon je al staan!! tim viel 2 keer omdat ie te snel wou gaan, toen was de dag voorbij en gingen we ping pongen (noujaaa tim en donny waren aan het pingpongen en wij liepen naar ze toe!) ik liet tim schrikken en hij sloeg dat balletje echt heel ver dus donny zegt zo: anders gaan jullie ff pingpongen dan gaan christine en ik wel ff lopen! dus ik zeg zo: ik ben echt heel slecht.... hij: dan maken we een deal iedere keer dat je raakt, krijg je....................................... een kus van me, dus ik: okee nu ga ik nog beter me best doen! jij en donny liepen hand in hand over dat terrein heel veel pratend en zoooo! dus ik had 5 keer geraakt en toen zei ik: mag ik mijn kussen komen innen?? dus hij: kom maar hr! maar vind je het ook goed................... als ik 1 lange zoen geef? dus ik: dat is juist beter! dus ik en tim gaan zo zoenen!!!!! en jij en donny gingen zo heel cuteee zitten bij het water en gingen toen ook zoenen!!!!!
Er zijn nog geen reacties.