Foto bij Deel 3 <3

het 3e deel <33

dus hij: je bent echt leuk als je niet merkt dat je praat maar dat dan toch zegt! dus jij: zei ik dat echt hard op? Oeps! hij: jhaa maar dat is 1 van de leuke dingen aan je!! dus je geeft hem zo een kus op zijn mond en zegt: zullen we gaan verdwalen? ik weet de weg <3 hij: is goed! we gaan wel ff door de stad lopen ofzo, en miss daarna naar bios? jij: is goed!! dus je zegt zo: als je ff naar buiten gaat kleed ik me om en dan kunnen we gaan! Dus hij geeft je zo een kus en zegt ik w8 wel ff! dus tim en donny gaan zo praten: heeft het gewerkt? jhaaa bij mij wel we gaan naar bios! bij mij ook we gaan eerst lopen en dan naar bios! weetje chantalle houd van me! hoe weet je dat? kijk! toen waren we klaar en gingen we met tim en donny naar buiten wij tim en ik gingen naar bios en jij en donny verdwalen door de stad, kort samengevat: donny en jij hadden eerst heel veel lol, hij ging je oppakken en ging rondjes draaien, toen gingen jullie naar bios hij vroeg je verkering, jij zei: ja! en toen hebben jullie nog heel veel gezoend! ik en tim gingen naar bios en gingen nog meer zoenen en toen vroeg tim mij ook! hij zei namelijk: wil je me meisje worden? en nadat ik ja had gezegd zei hij nog: voor altijd! echt hoe hij dat zei zooo cute! en toen hadden we nog meer gezoend en gingen toen weg!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen