hij is nog roder als normaal... zegmaar normaal als vanmiddag toen ik lijm ging vragen dus nog roder als toen!!) dus jij en donny hebben na een heel lang stoeien en uit zoeken hoe jullie gingen zitten toch maar gekozen dat hij ging zitten en jij tussen zijn benen ging zitten(begrijp je??) dus jullie komen helemaal lachend beneden!! het eerste wat jij zegt is: waarom staan jullie daar zo?? het is nu toch echt wel duidelijk dat jullie allebei verlegen zijn en dat jullie elkaar hartstikke leuk vinden!! dus wij blozen zoals we nog nooit hebben gebloosd!! en donny zegt: nou.. tim pak gewoon haar hand vast en loop naar boven en zorg dat jullie heel beneden maar wel samen beneden komen!! dus tim staat daar maar en wil zijn hand uit steken maar durft niet.. dus ik tel in me hoofd tot 10 en denk aan wat jij net allemaal gezegd had en dat tim mij leuk vind!! dus na een tijdje te hebben getwijfeld pak ik zijn hand vast hij kijkt me aan en op dat moment zag je gewoon echt liefde in zijn ogen!! alleen van die blik al zou ik hem op zijn bek pakken:D maar dat deed ik niet:D dus wij lopen zo naar boven(jij en donny staan naast elkaar en houden elkaars handen vast en praten en praten en praten en kijken elkaar lief aan en praten!!)