Foto bij Deel 2 <3

het 2e deel <33

Ze kijken nog ff af hoe je moet schuren en dan kijken ze elkaar aan tellen tot 10 en lopen naar ons toe en beginnen ons te schuren… wij kijken om zien hun en schuren terug en we voelen ons echt super bij hun!! Na een tijdje is het liedje afgelopen en draaien we ons om en zeggen we: je bent de beste schuurder die mij ooit heeft geschuurd, dus hun blozen en wij pakken hun kin vast zodat ze ons aan kijken(we doen trouwens alles tegelijkertijd) en hun zegge: waarom ga je nu niet met de volgende schuren en denk je niet wat een stomme sukkel uit de eerste die denkt kans bij te maken? Omdat je leuk bent!! En ik eigenlijk al vanaf de eerste keer dat ik je zag je leuk vond maar ik nooit durfde…(hun zeggen ook alles tegelijkertijd) dus tim vraagt aan mij of ik mee ga wat drinken ik: natuurlijk,, leuk!:$ jij gaat noch verder dansen met donny niet schuren maar gewoon dansen HAND in HAND!! Dus Adriaan komt langs en zegt tegen donny: ik dacht dat jij haar niet leuk vond?? We hadden belooft dat als tim wat met Chantalle kreeg ik Christine mocht!! Donny: sorry dan moest je maar een stap zetten en blijkbaar vind zij mij ook leuk! Het andere jochie: bewijs maar, dat kan niet!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen