Foto bij Deel 1 <3

het 1e deel <33

We zijn bij elkaar ons klaar aan het maken voor het kerst gala, we willen er perfect uit zien voor misschien wel een eerste kus met tim of donny, na 2 uur aan ons haar bezig te zijn gaan we over op onze make-up wat een half uurtje duurt dan zijn we klaar om te gaan en je moeder brengt ons naar school. Als we daar aan komen in onze sexy maar super mooie jurkjes (die van mij is zwart met een goud randje, die van jou grijs met zilveren steentjes) en super hakken (super hoog, zwart, en met steentjes) met panty die heel mooi stond(zoals alles bij ons) en sieraden! Dus wij lopen school binnen en je zag al die hoofden naar ons toe draaien en meteen zag je iedereen praten van waauuw die jurk wil ik ook! moet je die schoenen zien!! Geweldig!! Dus wij kijken elkaar aan en grijnzen, we lopen de klas binnen en zien dat iedereen (zelfs de jongens) er goed uit zagen maar lang niet zo mooi als ons!! Dus na heerlijk te hebben gegeten gingen we naar HP en komen we voor het eerst donny en tim tegen, hun natuurlijk helemaal in schok hoe kunnen we hun nu krijgen als ze zoooo mooi zijn?? Dus wij gaan dansen en zooo en tim en donny<3 komen heel dichtbij dansen.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen