Kiro POV

'We hebben allemaal een songtekst geschreven. Zou jij er misschien naar willen kijken bij welke we het meeste kans maken?' vroeg Kiro. Ik gaf de songteksten aan Jack en hij las ze allemaal door. 'Wie doet wat in de band eigenlijk?' vroeg Jack aan ons. 'Yu is de gitarist, Shin de drummer, Strify de zanger, Romeo en Luminor spelen keyboard en ik ben de bassist' zei ik tegen Jack. 'Ik denk zelf dat het het beste is dat jullie de songtekst nemen van de zanger, want Strify heeft er misschien al een hele melodie bij en dat is het makkelijkst, vooral op dit moment. Later kunnen jullie altijd nog de andere songteksten ook doen' zei Jack tegen ons. We knikten allemaal. 'Ik geef jullie deze opdracht: Strify, als jij de melodie die je misschien al in je hoofd hebt een aantal keer aan de anderen laat horen dan kunnen jullie misschien al een begin maken. Bellen jullie me als jullie mij nodig hebben? Ik moet nu door naar een andere band' zei Jack. 'Dank je wel, Jack! Ik ga meteen beginnen' zei Strify. Jack liep naar de deur en ging naar buiten. 'Laten we maar meteen naar de studio gaan?' vroeg Luminor. Iedereen knikte en we liepen naar de studio. 'Hoe heet je songtekst eigenlijk?' vroeg Shin. 'Deze songtekst heet Lovesongs (They Kill Me)' zei Strify met een lach op zijn gezicht. 'Heb je er al een melodie op zoals wat Jack zei?' vroeg Romeo en Strify knikte. 'Zal ik zingen wat ik in mijn hoofd heb?' vroeg Strify. 'JAA!' riepen we allemaal tegelijk uit en Strify begon te zingen. Nadat hij klaar was met zingen was iedereen heel enthousiast. 'Als we BandStars hier niet mee winnen dan weet ik het ook niet meer' zei ik. 'Nu alleen de muziek nog' zei Yu die meteen zijn gitaar pakte.

Reacties?

Reageer (1)

  • syllie1992

    Ja, met dat lied winnen ze zeker:
    Geweldig geschreven

    Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen