Dear Diary.. #45
Is het raar dat ik mijn eigen karakter soms niet begrijp? ;P
(Dit stukje is er omdat ik jullie lief vind. De hele tijd reacties. Die dingen maken mn happy <3 Happy zijn kan ik wel even gebruiken this week)
(Oh wacht, ik ben btw wel happy, want vandaag kwam mn blackberry binnen and i loooove it)
(Dit stukje is er omdat ik jullie lief vind. De hele tijd reacties. Die dingen maken mn happy <3 Happy zijn kan ik wel even gebruiken this week)
(Oh wacht, ik ben btw wel happy, want vandaag kwam mn blackberry binnen and i loooove it)
Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.
Reageer (7)
mooiiii snel verder (L)
1 decennium geledenJe verhaal is vet mooi,
1 decennium geledenAnyway, dat snap ik. Ik heb ook wel eens dat ik mijn karakters niet begrijp. Dan denk ik van: Waarom zo naïef ofzo weet je wel.
Anders maak je een vervolg verhaal? Ik snap het dat je een beetje uitgekeken op dit verhaal bent, ik bedoel ze is al bijna bij het punt van dat ze gaat samenwonen met Bastiaan.
1 decennium geledenMisschien kan je in het vervolg verhaal over haar leven nu schrijven, en dan dat ze steeds iets in haar dagboek schrijft.
Of je kan een nieuw verhaal maken, want je schrijft zo mooi!
Snel verder!
xx(flower)
Mooi verhaal, mooi stuk, gewoon geweldig!
1 decennium geledenSnel verder!
Snel verder.
1 decennium geleden