Foto bij Why do you wanna help me out of my problems? ( Tom lovestory) 19

reacties ?

Na een tijdje werd je opgebeld door Sam. Sam: Demi? Jij:ja? Sam: zin om te gaan shoppen met mij? Jij: tuurlijk. Sam: ok ik ben binnen 5 minuten aan jou huis. Jij:oké is goed,bye. Sam: bye. Je klikte het gesprek uit en keek of je alles bij had. Niet veel later ging de bel. Je deed de deur open en zag daar Sam staan. Je gaf haar een knuffel en sloot de deur achter je. Jullie stapten al babbelend naar de bushalte toe. Sam: je moest hem eens zien kijken naar je. Jij:wie? Sam: die Tom. Jij: huh? Sam: heb je echt niet gezien hoe hij naar je keek? Jij: uhm nee anders vraag ik het toch niet. Sam: volgens mij is die gast echt op je. Jij: haha dus niet. Sam: waarom niet? Jij: laat maar. Je zag Sam grijnzen, je wist dat ze iets van plan was maar je liet het maar zo. De bus kwam aan en jullie stapten op. Een paar haltes later stapten jullie af en stapten door de grote winkelstraat. Jij: ik wil een nieuwe hiphoppet kopen. Sam: wat is er met de andere gebeurd? Jij:ik vind hem niet meer terug. Sam moest eens lachen. Jullie gingen een winkel in en meteen ging je naar de petten toe. Jij: hm deze is cool. En je zette hem eens op. Sam: staat je echt super. Jij: dankje. Jullie keken nog wat rond en toen betaalde je je pet. Na een aantal winkels besloten jullie om ergens iets te gaan drinken. Jullie gingen aan een tafeltje op een terrasje zitten. Jij:jammer morgen weer een saaie dag op de schoolbanken. Sam: pff welke gek heeft school toch uitgevonden? Waardoor je moest lachen.

Reageer (2)

  • MAK3Y0URM0V3

    Nice I love it
    weetje m'n beste vriendin is helemaal gek is op Tom^^, dus ik vind het wel lache om dit te lezen

    1 decennium geleden
  • jumbielove

    verder gaan

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen