Kiro POV

'Nu moeten we wel snel verdergaan met het drinken, haha' zei ik tegen Yu. Hij knikte en we schonken de glazen zo snel in als we konden. De helft ging eroverheen, maar dat kwam later wel. We liepen terug naar de banken. We zette al het drinken op de tafel neer en gingen zitten. 'Zo, jullie zien er in ieder geval wel als echte sterren uit' zei Jack. We begonnen allemaal te glimlachen. 'Wat zijn jullie plannen?' vroeg Jack. 'Ik zag de reclame van BandStars op tv en ik belde meteen iedereen op om het te vertellen. Iedereen vond het een super idee. We willen ons eerste nummer maken, ook een die goed is voor programma's als BandStars en dan willen we natuurlijk BandStars winnen, maar of dat gaat lukken dat is natuurlijk nog allemaal afwachten!' zei ik tegen Jack. Je kon zien dat Jack echt goed luisterde. 'Stel, jullie winnen BandStars. Wat zouden jullie dan allemaal willen doen?' vroeg Jack. 'Als we BandStars winnen dan willen we een album opnemen, clips maken, op tour gaan en uiteindelijk wereldwijd doorbreken' zei Shin. 'Dat klinkt allemaal heel mooi!' zei Jack enthousiast. 'Ik kan je mijn homestudio wel even laten zien, als je dat wilt?' vroeg ik aan Jack. Jack knikte 'Dat wil ik wel zien, leuk!' zei Jack tegen me en hij liep even met me mee naar de homestudio. 'Het ziet er allemaal mooi en professioneel uit. Ik zou wel met jullie willen werken!' zei Jack. 'Dat is super!' schreeuwde ik uit. 'Ik heb alleen niet 24 uur per dag de tijd, zegmaar, want ik heb ook nog 3 andere bands die ik moet helpen met een song en dat soort dingen' zei Jack. Ik knikte.

Reacties?

Reageer (1)

  • syllie1992

    Ben echt benieuwd of het ze allemaal gaat lukken, vast wel, maar toch, haha

    Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen