Strify POV

'Zullen we vast beginnen om een songtekst te schrijven?' vroeg ik aan iedereen. Iedereen begon meteen te lachen. 'Daar hebben we nog niet eens aan gedacht' zei Romeo. 'Dat is natuurlijk wel heel belangrijk!' zei Shin en meteen begon iedereen weer te lachen. 'Hoe kunnen we daar nou niet aan gedacht hebben?' zei Luminor. 'Als iedereen nou een tekst gaat schrijven dan nemen we morgen alle songteksten mee naar Jack en dan kiest hij de songtekst die hij het beste vind voor ons nummer dat we bij BandStars gaan doen. Iedereen was druk bezig met de songteksten.

De volgende dag.

Kiro POV

De bel ging. 'Ik denk dat Jack er is!' zei ik blij. Ik liep naar de deur en deed de deur open. Er stond een onbekende man voor de deur. 'Hallo, ik ben Jack' zei hij. 'Hey, ik ben Kiro' zei ik terug en ik vroeg hem om binnen te komen. 'Mooi huisje heb je' zei Jack tegen me. 'Dank je wel!' zei ik terug. Iedereen ging op de bank zitten. 'Willen jullie misschien wat te drinken voordat we beginnen?' Iedereen zei ja. Ik liep de keuken, Yu liep achter me aan. Yu zoende me op mijn mond en ik zoende hem terug. 'Vind je het niet vervelend dat we zo stiekem moeten doen, behalve als we alleen zijn met Strify?' vroeg Yu aan me. Ik dacht even na. 'Eigenlijk wel, maar weet je wat het is je weet niet hoe iedereen gaat reageren en ook bij BandStars. Ze zullen dingen door gaan krijgen en misschien maken we dan minder kans omdat we minder fans hebben ofzo, snap je?' zei ik tegen Yu. 'Ja, ik snap het wel. We houden het nu gewoon nog geheim, maar ooit moeten we het wel bekendmaken' zei Yu met een glimlach tegen me. 'Als we er allebei klaar voor zijn dan vertellen we het!' zei ik tegen Yu en ik gaf hem nog snel een kus op zijn mond.

Reacties?

Reageer (1)

  • syllie1992

    Ja, gewoon vertellen wanneer je er klaar voor bent.

    snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen