BandStars (006)
Kiro POV
We liepen naar de computer en ik startte de computer weer op. Het duurde even. Eenmaal toen mijn computer aanstond gingen we op internet wat rondkijken. We zagen dat er genoeg managers waren die ook veel ervaring hebben om een song goed in elkaar te zetten. 'Is deze niet iets?' vroeg ik. 'Hij heeft een opleiding om manager te worden gedaan. Dus daar kan het niet aan liggen en er staan allemaal songs bij van bands die hij geholpen heeft' zei Strify. 'Het ziet er allemaal wel goed uit' zei Shin. 'Zijn jullie het er allemaal mee eens?' vroeg ik. Strify, Shin, Yu, Romeo en Luminor zeiden allemaal tegelijk ja. 'Okay, dan ga ik hem nu bellen' zei ik. Ik pakte de telefoon en toetste het nummer in wat er op zijn pagina bijstond. De telefoon ging twee keer over. 'Hallo, met Jack' zei de man die opnam. 'Hallo, u spreekt met Kiro. Ik heb u op internet gevonden en op uw pagina staat dat u manager bent en goed kan helpen met het in elkaar zetten van een goed nummer' zei ik door de telefoon. 'Ja, dat klopt' zei Jack terug. 'Ik heb daar interesse in met mijn band. We willen meedoen aan BandStars, dat komt binnenkort op tv. Zou u ons daarmee kunnen helpen om ons eerste song te maken en dat we misschien wel kunnen winnen' zei ik tegen Jack. 'Dat is een super idee. Ik krijg sinds dat de reclame op tv is geweest krijg ik heel veel vragen of ik manager wil zijn en wil helpen. Ik wil best bij jullie langskomen om te kijken hoe goed jullie zijn en of ik jullie kan helpen met een nummer. Daarna praten we er verder over. Is dat goed?' vroeg Jack aan me. 'Dat is goed!' zei ik met een glimlach. 'Als je mij je adres geeft dan zou ik morgen eventueel wel langs kunnen komen' zei Jack tegen me. Ik gaf Jack mijn adres en we zeiden elkaar gedag. 'Het is gelukt!' schreeuwde ik uit. Iedereen was meteen super blij.
Reacties?
Reageer (1)
Nu maar hopen dat Jack ze goed genoeg vind en het hem lukt om ze te helpen
1 decennium geledenSnel verder!