- The next day

Het felle daglicht schijnt in mijn ogen en maakt me wakker. Ik ben nooit echt een ochtend persoon geweest , en eigenlijk haat ik opstaan ik heb minstens een uur nodig om echt wakker te worden. Ik kijk op de klok .
'' oh , het is half 4 ''

Ik ga weer slapen als het tot me door dringt.

‘’ HALF 4 ??’’ Schreeuw ik luid, ik val uit bed kam mijn rechte pony en golvende lange blonde haren en trek mijn uniform aan. Ik ren naar beneden en laat mijn chauffeur de auto klaarmaken.’Shit , shit , ik hoop dat ik nog minstens iets mee kan krijgen van de les , of zou school al voorbij zijn ? En waarom heeft niemand me wakker gemaakt ‘. Gaat er door mijn hoofd.

Als ik eindelijk op school aankom is het al kwart voor 4 en gaat de laatste bel . Ik kijk schaapachtig om me heen en zucht. ‘’ Waarom is slapen toch zo lekker’’ mompel ik in mezelf. Ik loop richting school om mitsukuni-kun te zoeken. Na een tijdje rond te hebben gelopen en blikken van jongens te hebben gekregen ga ik ergens met een zucht zitten.

‘’ Ik heb overal gekeken en de school is al half leeg, ik denk niet dat ik hem nog tegen zal komen ‘’ Mompel ik in mezelf.

Gosh , ik praat de laatste tijd wel veel in mezelf. Ineens zie ik in een van de bovenste ramen een klein schattig gedaante lopen met een roze knuffel in z’n handen en een grote jonge met zwart haar die bij hem loopt.

‘’ Mitsukuni-kun , mori-san ‘’ gil ik , maar tevergeefs ze horen me niet. Ik ren naar binnen , de trappen op naar de kamer waar ze binnenliepen . Als ik voor de kamer sta lig ik te hijgen . ‘ Misschien moet ik iets vaker sporten , ik zou mee kunnen doen bij gym inplaats van een dutje te doen .‘ komt in me op. Ik open aarzelend de deur en vraag heel zachtjes ‘’ Mitsukuni-kun ? ‘’

‘’ Hai , wie is daar ?’’ hoor ik zijn schattige stem zeggen. Ik open de deur helemaal en zet een stap naar binne, ik en mitsukuni kijken elkaar een hele lange tijd aan en dan vliegen we elkaar in de armen.

‘’ YUKI-KUN , je bent terug ‘’ Gilt mitsukuni blij. ‘’ HONEY-KUN ‘’ gil ik ook blij. Beiden liggen we te huilen en blijven elkaar knuffelen.’’ Ik heb je zo erg gemist yuki’’ zegt hij.

‘’ Weet ik ‘’ antwoord ik een beetje triest terwijl ik mijn gezicht in zijn nek verberg.
‘’ Nani ? Is er iets yuki-kun ? ‘’ vraagt hij me onschuldig, ik grinnik en knik nee . Hij pakt mijn hand en we gaan op de bank zitten.
‘’ Yuki ?’’ hoor ik , ik draai me langzaam om en kijk tegen mori- san ’s gespierde borstkast aan.

‘’ Mori-kun ‘’ zeg ik blij terwijl ik hem omhels, hij beantwoord mijn omhelzing en slaat zijn armen om me heen. Ineens voel ik dat iemand aand mijn rokje trekt en ook aan mori ’s shirt.
‘’ Mori- kun is gemeen , ik wil ook yuki ‘’ zegt honey liefjes. Ik lach en ga tussen mori en honey inzitten. Ineens staan der allemaal jongens om ons heen , jongens die heel erg knap zijn by the way.
‘’ Jullie hebben heel wat uit te leggen ‘’ Zegt een prins achtige jonge met blonde haren. ‘’ Mijn naam is Tamaki en wat is die van jou schone dame ? ‘’.

‘’ Kimura Yuki ‘’ Antwoord ik glimlachend.

Reageer (4)

  • vampkitty

    verder:)

    1 decennium geleden
  • Noona

    honey is zo cute(H)
    snel verder

    1 decennium geleden
  • Allysae

    nice
    snel verder

    1 decennium geleden
  • ankaietje

    verderrr!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen