Kiro POV

'Willen jullie misschien wat te drinken voordat we gaan beginnen?' vroeg ik aan iedereen. Ze knikten allemaal. Ik liep naar de keuken en schonk voor iedereen wat cola in. Nadat de cola op was zijn we naar mijn homestudio gegaan. Alle instrumenten stonden goed en alles was goed gestemd. 'We kunnen beginnen!' zei Yu en hij pakte de gitaar en begon wat te spelen. Shin ging achter het drumstel zitten, Luminor en Romeo gingen achter de keyboards staan, Strify pakte de microfoon erbij en ik pakte de basgitaar. We hadden nog niet zo heel veel ervaring. We speelden allemaal maar wat door elkaar. 'STILTE ALLEMAAL!' schreeuwde Strify ineens door de microfoon en het was meteen helemaal stil. 'Zo, dat werkte' zei Strify. 'Waarom laat je ons zo schrikken, haha' zei Romeo. 'Als we BandStars willen winnen dan moeten we wel ons best doen en ons eerste song gaan maken. 'Je hebt gelijk' zei Luminor. 'Hoe gaan we het aanpakken?' vroeg ik. Het was een tijdje stil zodat iedereen na kon denken. 'Misschien moeten we er iemand bij halen die hier ervaring mee heeft zodat we een goede song kunnen maken voor BandStars' zei Strify. 'JA!' zeiden we met z'n allen tegelijk. 'Maar waar halen we zo iemand vandaan?' vroeg ik. 'Ik heb echt geen idee. Het eerste wat we dan nu moeten doen is zo iemand zoeken. Misschien op internet?' zei Strify. 'Laten we dan maar meteen op internet kijken' zei ik. Strify knikte.

Reacties?

Reageer (1)

  • syllie1992

    Ben benieuwd of ze een goed iemand vinden die hun kan helpen om bandstars te winnen

    Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen