Hier wee een nieuw hoofdstukje.

Charyl

Het onweerde en het regende keihard, opeens ging de deurbel van schrik klemde ik me vast aan Cody. "ik ga wel kijken zij mijn vader" 1 minuutje later kwam er een beeldschoon meisje binnen;al zeg ik het zelf) mooi bruin krullend haar. Ze stelde zichzelf voor als "Megan Maria Lilly Swan" Cody en ik stelde ons ook netjes voor " wil je wat drinken"? Vroeg mijn moeder aan Megan. "ehuum, die maar water" " wil je geen cola ofzo" "nee ik moet op mijn lijn letten" "hoezo" vroeg ik nieuwschierig. "ik ben de mooiste supermodel van de wereld" mijn vader begint te fluiten. " woon je ook hier in de buurt"? Vroeg Cody, " ja ik ben net verhuist alleen ik ben de weg kwijt geraakt" 'oke'. " Charyl als jij nu even droge kleren aan Mrgan geeft, en trek zelf warme kleren aan, en geef Cody warme kleren van Dersyl, dan ga ik hem nu proberen te bellen" ik en Cody staan op, Megan staat langzaam maar zelfverzekerd ook op en loopt achter ons aan de trap op. Als we de trap op lopen gaat de mobiel van Cody af " hoi mam" " nee ik blij vannacht bij Charyl" " tot morgen" en hij heeft opgehangen " je moeder vraag ik"? "jup". Ik loop met Megan mee de badkamer in, ik pak wat kleren en een handdoek "hier" "dankje" "neem de tijd" ze geeft me een kort knikje en sluit de badkamerdeur. Dan loop ik naar de kamer van Dersyl en ik zie Cody op zijn bed zitten, ik loop naar de kast en pak er een trainingsbroek en een trui uit. " waarom een broek ik heb toch al een broek aan"? "ja maar honey je hebt een drie kwart broek aan", hij maakt een o gebaar met z'n mond ik loop dan naar mijn eigen kamer pak ook een trainingsbroek en dan loop ik weer naar de kamer van Dersyl, "hee" zegt Cody als hij net z'n t-shirt aan het uittrekken is, ik kijk naar z'n mooie strakke gespierde buik, ik loop nar de kast en pak er een trui uit trek hem aan, dan loop ik naar Cody toen die me raar staat aan te kijken, hij staat nog steeds half naakt, " wat, ik had geen lekkere trui om aan te trekken". Ik geef even een kneepje in zijn zij en een kus op zijn mond en loop dan naar de badkamer, "Megan, ik ga naar beneden oké"? "ja is goed" ik loop naar beneden en zie daar mijn moeder op de bank zitten met tranen in haar ogen, mijn vader heeft de arm om haar heen geslagen, "wat is er""toen ik Dersyl belde nam hij op en ik hoorde een toeter en toen hoorde ik een harde klap" mijn moeder begint in huilen uit te barsten, mijn vader heeft ook tranen in zijn ogen. Ik voel langzamerhand ook de tranen achter mijn netvlies branden, als Cody binnenkomt laat ik me huilend in zijn armen vallen en vertel hem het hele verhaal.

Reageer (2)

  • xCarpeDiem

    omg.

    haar broer? Ö
    toch niet dood


    whaha grappig idee: kom jij/charyl boven, zit ik op iPod touch (die van mij hoor, ik steel echt niks van je xd) te facetimen met een ander beroemd iemand hahahahaah.

    oke, maar het is jou verhaal, dus dit was allemaal maar een ideetje (A)

    snel nog een (desnoods kort) stukjeeee? (A)

    xx

    1 decennium geleden
  • xCarpeDiem

    oke, ik ben nog niet klaar met lezen ofzo, maar:

    het mooiste supermodel van de wereld? xd
    dikke eigendunk xd

    oke ik ga verder lezen ;p

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen