~Justin Drew Bieber.
Ik moest naar haar toe, ik moest zeggen dat ik dom was geweest, misschien kon ze het terugdraaien, of al hun gedachten wissen. ik liep op en neer in de hotelkamer. ik moest iets doen, ik moest iets doen. "Justin, ga zitten" mijn moeder werd gek van mijn op en neer geloop. ik ging zitten en ging met mijn handen door mijn haar. "oke Justin, wat is er?" ze had haar boek neergelegd en keek me aan. "dat meisje wat hier was had me een paar dagen eerder een geheim verteld, nu heb ik per ongeluk dat tegen Ryan gezegd en die heeft het weer tegen andere gezegd, maar ik mocht het niet doorvertellen en nu weet ik niet wat ik moet doen" ik zuchtte en keek mijn moeder aan. "heb je al tegen haar gezegd dat je het hebt doorverteld?" ik schudde mijn hoofd. "dan wil ik dat je nu naar haar toe gaat en het gaat vertellen, als ze je echt mag vergeef ze je" ik knikte en stond op. "Kenny, je moet me naar Angel brengen" Kenny kwam aangelopen en knikte. We liepen naar buiten, naar de auto. "heb je het weer goed voor elkaar?" ik knikte, ik had alles perfect voor elkaar. Ik durfde haar niet te sms'en, ik was bang voor haar reactie. Ik wilde erbij zijn om haar reactie te zien en haar te helpen. "we zijn er bijna" deelde Kenny mee. ik knikte als teken dat het oke was. ik voelde hoe de auto langzaam tot stilstand kwam. Ik stapte uit en liep het pad op naar de voordeur. Het enige wat door mijn hoofd ging was, hoe zou ze dit opvatten?



meer reacties = sneller een nieuw stukje (:

Reageer (1)

  • heyxcutie

    deze story is echt leuwkk (L) heel anders dan andere jb verhalen,,
    plz verder!!(flower)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen