Objection your honor || THREE
Evelyn McCarter pov
Justin had de een van de beste advocaten te weten strikken voor deze zaak. Ik had er wel een goed gevoel over, het zou een lang proces worden maar uiteindelijk zal Justin gewoon onschuldig worden verklaard.
Ik beet op mn lip en keek naar mn nagels, mijn lelijke afgekauwde nagels. Vorige week waren ze nog zo mooi lang, maar sinds de dag dat Justin was opgepakt waren ze steeds korter en korter geworden.
De rechtszaak was vandaag begonnen, ze hadden nog gevraagd of ik mee wou de rechtszaal in maar dat weigerde ik gewoon. Ik hield niet van dat soort dingen, dus nu zat ik hier een beetje op een bankje naast de deuren naar de rechtszaal waar Justin en Patty waren met nog veel andere mensen.
Buiten stonden zelfs nog allemaal fans te wachten.. Eigenlijk was het gewoon te gek voor woorden dat mensen gewoon serieus ookal was Justin echt in trouble ze alles deden voor een foto of handtekening.
En ja als hij dan chagrijnig keek op zo'n foto dan werden ze nog boos ook want dan was hij 'veranderd' volgens hun. Bullshit.
Wat verwacht je dan van iemand die er van wordt verdacht op moord van zn eigen vriendin?
De sfeer in huis was er trouwens ook nog niet echt beter op geworden. Dus had ik besloten om vanavond maar het voorstel te doen om een leuke film te kijken. Iemand moest toch proberen om de goede sfeer er weer in te krijgen?
Gisteravond was helemaal een ramp geweest.. Opeens had Justin beseft dat hij dus volgende week ook niet naar Canada kon om zijn vader, Jaxon, Jazmyn en zijn oma en opa en Ryan en Chaz en die hele gang. Vanwege die regel dat hij het land niet uit mag, hij mag de staat niet eens verlaten. Het was zo sneu om te zien hij was rustig opgestaan van tafel en toen rustig naar zn kamer gelopen terwijl je zn schouders had kunnen zien schokken. Toen ik wat later zn kamer binnen kwam om hem wat drinken te brengen was zijn gezicht betraand.
Maar ja, ik zou Evelyn McCarter niet zijn als ik niet allang wat had geregeld met iedereen uit Canada. Ze zouden gewoon hier heen komen volgende week, alleen wist Justin dat nog niet. Pattie wist het natuurlijk al wel want, ja ik kon moeilijk zoveel mensen bij haar in huis uitnodigen zonder dat zij er van af wist.
-
Sorry voor het lange wachten ;$ Ik was nogal druk bezig met dokterbezoekjes, nieuwe opleiding en sollicitaties dus vandaar haha. (:
Reageer (8)
verderrr
1 decennium geledenHahaha, voor alle mensen die vragen of we nog verder gaan: we zijn nu bezig met het verder uitwerken van deze story, dus ja we gaan binnenkort verder. (:
1 decennium geledenGa je nog verder?? Deze story is amazing! <33
1 decennium geledenaaaahw das zielig.. maar waarom ga je niet door? I love this story..
1 decennium geledenmaakt niet uit
1 decennium geledenverder
xxx