Foto bij New gossip :S

...

’s Avonds nam ik afscheid van Taylor want hij was op doorreis naar Scandinavië.
De volgende dag besloot ik maar mijn boeken te kaften (maar vooral op te pimpen met Jonasplaatjes) want we moesten na het weekend al weer naar school.
Ik besloot om nog even naar het dorp te gaan om een tijdschrift te kopen.

Joe, Lenneke, Nick en ik stonden op de voorkant en het interview van ons stond erin dus ik besloot om het te kopen.
Eenmaal op mijn kamer plofte ik op bed en begon te lezen:

De mystery girl is ontmaskerd!
Het is Demi S. uit Nederland.
Ze is niet de enige fan die een Jonas aan de haak heeft geslagen!
Haar vriendin heeft Joe voor zich gewonnen!
De jongens zijn opweg naar Spanje, zullen ze daar misschien nog andere fans aan de haak slaan?
Of zullen de twee meisjes blijven?


Ik ging er voor de rest niet over inzitten en besloot de dvd nog een keer te kijken.
Ik kreeg een smsje van Lenneke en zag dat zij ook een dvd had gekregen.
De volgende ochtend kreeg ik nog een smsje van Lenneke:

Ik ben onderweg! Dit moet je lezen!
Xxx


Ik kleedde me snel aan toen de deurbel ging.
En daar stond Lenneke al.
‘’Sorry dat ik zo vroeg ben… maar ik kon niet wachten!’’ zei ze en haastte zich naar binnen.
‘’Wat is er dan?’’
‘’Kijk op de voorkant en lees op bladzijde 34…’’ zei ze en gooide het tijdschrift naar me toe.
Ik ving hem op en keek naar de voorkant:
Mystery Girl dating Taylor Lautner?
Ik wist niet hoe snel ik naar bladzijde 34 moest bladeren.
Ik zag een foto van Taylor en mij bij op het terrasje.
De mystery girl weet maar niet van ophouden!
Nick is nu in Spanje voor een optreden en ze is nu al met een ander!
Mystery Girl: ‘’Er is niets gaande tussen Taylor en mij, we zijn gewoon vrienden…’’
Maar Taylor was het daar niet mee eens en liep boos weg.
Zullen Nick en de Mystery Girl uit elkaar zijn gegaan? Of was hun relatie nooit serieus geweest?
En vergeeft Taylor haar domme uitspraak? Of zijn zij ook al weer uit elkaar?
Nick blijkt het ook niet erg te vinden, hij is inmiddels ook weer opnieuw gaan daten.

Er stond een foto onder van Nick en een meisje.
Wie zal de volgende zijn voor de mystery girl?
Zac Efron? Justin Bieber? Robert Pattinson?
Volgende week: interview met de mystery girl!


Pff! Ik weet wel hoe ik de hoer uit moet hangen, hè?!
‘’Wil je me alsjeblieft helpen… voor dat interview?’’
‘’Tuurlijk! Pak pen en papier! Lenneke helpt wel even!’’ zei ze lachend.
Ze schreef op wat ik wel en niet moest zeggen.
Toen ze weg was las ik het nog een keer door:
Je bent nog steeds met Nick!
Taylor is gewoon een vriend die je in Amerika (via Jonas) hebt leren kennen…
En hij was op doorreis naar Scandinavië, dus hij kwam je even opzoeken
En jullie hadden gewoon een vriendschappelijke lunch!!!!!!!!
Zeg ook dat je een bijzondere band hebt met Nick en dat hij heel belangrijk voor je is.
En zeg dat hij heus niet vreemdgaat!!!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen