Sweet message♥
Toen ik thuiskwam had ik opeens weer kracht en rende vol nieuwsgierigheid meteen naar boven en zette de dvd snel op.
Ik zag Nick, Kevin en Joe in beeld staan.
Ik startte het filmpje.
Nick gaf een por in Joe’s zij.
‘’It’s your turn to talk…’’ siste hij richting zijn broer, maar die bleef gewoon lachend en zwaaiend staan.
Nick gaf zijn broer nog een por, maar Joe reageerde iets anders dan gedacht: Hij trok zijn broer mee en ik hoorde een harde smak op de grond.
Kevin keek even opzij en hield zijn lach in.
‘’Well… Joe is sitting on Nick so I’ll start…’’ begon hij.
Toen hoorde ik weer een smak en ik hoorde Nick zacht mompelen maar het was niet echt te verstaan.
‘’You know that we will miss you so in case you would forget us we made a video…’’
‘’But that’s impossible!’’ hoorde ik Joe roepen
‘’I will always remember you…’’ mompelde ik tegen de tv.
‘’I’m going to save Nick…’’ zei hij en draaide de camera naar het plaats delict.
Joe lag bovenop Nick en had zijn armen stevig om hem heen geklemd zodat Nick geen kant op kon.
‘’Get of of me!!!’’ riep Nick en wurmde zich uit de houdgreep.
Hij klopte zijn shirt af en woelde door zijn krullen.
‘’We’re going to erase this part right?’’ vroeg hij lachend.
‘’Sure!’’ zei Joe die de camera pakte maar schudde zijn hoofd en knipoogde.
‘’So we’re gonna sing some songs that reminds us at you…’’ zei Nick blozend.
Ze begonnen wat liedjes te zingen met gitaar erbij.
Ze begonnen met Critical en eindigde met Summer Rain (waarbij het buiten regende).
Na een paar liedjes gingen Joe en Kevin weg.
Nick zong nog: Rose Garden, Give love a try, Biggest Fan, Stay, While the world is spinning en eindigde met het liedje wat hij speciaal voor mij had geschreven.
Hij nam afscheid en gaf een kus op het beeldscherm.
Aaaaaaah! Wat schattig!
Ik rende naar mijn raam en gilde naar buiten.
Ik pakte pen en papier en zette met grote letters neer:
100 things I like about Nick!
Ik begon te schrijven en was al gauw bij de 30.
Ik was al blij dat hij 10 dingen van MIJ op kon noemen…
Ik dacht terug aan de lieve brief en het filmpje.
...
Reageer (1)
awwhh schattig!
1 decennium geledenSnel verder<3