Foto bij why do you wanna help me out of my problems? ( Tom lovestory) 18

reacties ?

Demi pov:

Je lag nu al een uur in bed. Je draaide je gezicht weer om zodat je nu naar het plafond keek. Je wist niet waarom maar die Tom bleef maar in je hoofd rondspoken. Na een tijdje keren en draaien viel je eindelijk toch nog in slaap. De volgende ochtend werd je wakker gemaakt door je broer. Jij: Jens laat me slapen. Jens:je hebt al genoeg geslapen,kom opstaan. En hij trok je uit je bed. Jij:oké oké. Je stond recht en zag op je gsm dat het al 2 uur was. Jij:heb ik zo lang geslapen? Jens:blijkbaar he zusje. Je keek je broer lachend aan. jij:m’n kamer uit. Jens:wat heb ik nu weer misdaan? Jij:me wakker gemaakt trouwens ik wil me omkleden. Jens:ow. En hij ging meteen je kamer uit en sloot de deur achter zich. Je grinnikte even. Wat hou je toch van je broer. Hij hielp je altijd. Je pakte uit je kast een zwart topje en een grijze skinny. Je kleedde je aan en deed je haar bij elkaar in een staart. Daarna ging je tevreden naar beneden toe. Jens:en wat zijn je plannen voor vandaag? Jij:ehm jou irriteren? Jens:haha grappig zenne. Jij:ik vind het nochtans een goed plan. Jens:tja maar ik ben over een kwartier weg. Jij:huh? Jens keek je lachend aan. jij:ow je gaat naar je lief. Je zag Jens lachen. Jij:ja lach maar. Jens:doe ik ook.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen