Terug bij May en Hinne.

Mijn vader is gebeld, hij had het niet verwacht dat ik niet thuis zou komen maar vond het goed. Ik had hem alleen niet verteld dat ik bij de bassist van de band ging slapen en niet bij een vriend. Maar Hinne kun je volgens mij wel een vriend noemen. ´En mag het?´vraagt Hinne en hij kijkt me vragend aan. ´Ja, het mag.´zeg ik en Hinne lacht. ´Zullen we naar de rest van de band gaan?´vraagt Hinne. Ik knik en we lopen de kleedkamer uit. We lopen door een lange gang, aan het eind van deze gang lopen we een ruimte in. Hier is iedereen, de band, het voorprogramma en veel meer andere mensen die werken in deze zaal. Hinne en ik lopen naar de rest van Only Seven Left toe. ´En is dit dat leuke meisje waar Roderick en Jochem het de hele tijd over hebben?´ vraagt Bart en ik bloos. ´Ja, dat ben ik.´zeg ik en Hinne legt een hand op mijn schouder. ´En hoe heet deze beauty?´vraagt Dirk Jan. `May, ze heet May.´zegt Hinne en ik knik. `Ja, zo heet ik.´ ´Mooie naam.´zegt Yves en hij lacht. Ik moet ook lachen. ´Willen jullie ons even excuseren?´zegt Hinne lachend en hij pakt mijn hand en we lopen naar een tafeltje ergens in de hoek van de ruimte. ´Gelukkig vinden ze me wel oké.´zeg ik en ik slaak een diepe zucht. ´Wel oké, volgens mij vinden ze je geweldig!´zegt Hinne ´Ik vind je namelijk wel geweldig!´ Ik bloos. Er heeft nog bijna nooit een jongen tegen mij gezegd dat ik geweldig was. Nou vast wel een keer maar dat was dan z´n jochie die bij mij in de kleuterklas zat, weetje wel kleuterliefde. Maar dat is nep, dit is echt. De jongen waar ik ´s nachts vak over droom vind mij geweldig! Dit is gewoon een droom die uitkomt. Jochem komt aanlopen met twee glazen cola. ´Ik dacht dat jullie wel dorst zouden hebben door al dat geslijm.´ zegt Jochem lachend en hij zet de twee glazen voor ons neer op de tafel. ´Dankje´zeggen Hinne en ik tegelijk en we lachen. Jochem loopt weer weg en Hinne staat op. ´Ik ben zo terug.´zegt hij en weg was hij.

Reageer (1)

  • oslxbelieber

    ahw ik vindt Hinne echt nog meer cute dan normaal <3333

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen