Foto bij Nagihiko heeft een vriendin.

Naam : Kiyoka

Leeftijd : 13 (dan zou nagihiko 14 zijn )

Vrienden: Jij, Amu , Ikuto (vreemdgenoeg),tadase,kukai

Hobby's : Flirten met NAgihiko , Zingen,Dansen , Anime kijken (niet wetend dat ze een anime figuur is), eten , lezen en flirten

Zo ziet ze eruit in haar vrije tijd.

yuuki POV
Ik hoorde dat er een nieuw meisje bij ons in de klas komt. Klopt dat Tadase? Tadase:' Ja ze heet Kiyoka en komr bij ons in de klas. Ik heb gehoord van Utau dat ze ook en chara heeft en wil jij haar vragen of ze bij de Garduans wilt?' Cool ik doe. Ik denk datv we wel goede vriendinnen kunnen worden.
School
Leerkracht:' We krijgen vandaag een nieuwe leerling. Ze heet Kiyoka. Ah daar ben je. Ga maar naast Yuuki zitten dan kunnen we beginnen. Yuuki vindt je het niet erg om haar straks de school te laten zien?' dat doe ik met plezier. Ik ben niet voor niets een Garduan.
Na de les in de Royal Garden.
Ichijo-sama je bent er en Yuuki gaf hem een kus. Iedreen dit is dan Kiyoka. Kiyoka ik hoorde dat jij ook chara's hebt klopt dat? Kiyoka:' Ja ze heten Kioko en Cho. Meiden kom maar te voorschijn.' Dat beteknt dat we jouw bij de Garduans willen. Doe je mee? Kiyoka? Kiyoka:' Tuurlijk. Meiden wat vinden jullie?' Kioko:' Wat kan het mij schelen. Weet iemand waar mijn spiegel is?' Hé daar is Nagihiko. Hé Nagihiko kom eens hier. Kijk we hebben een nieuw lid. Ze heet Kiyoka. Nagihiko:' Dat weet ik, want onze ouders zijn goede vrienden en ze is sinds gisteren mijn vriendin.' WTF jij hebt een vriendin en een week geleden probeerde je mij nog te versieren. Nagihiko:' Hé ik wilde weten of ik dapper genoeg was om Kiyoka te vragen en een blauwtje lopen bij de populairste meis van school is heel wat.' Ikuto:' Hé er zijn weer x-egs en Jamie heeft er wat mee te maken.' Ik moet nog steeds mijn EMBRYO terug. Laten we er naar toe gaan. Ga je mee Kiyoka? Kiyoka:' Ja ik wil wel wat actie.'

Reageer (4)

  • IDunnoXD

    jeeeej. verderrrrrrrrr^^

    1 decennium geleden
  • Allysae

    snel verder

    1 decennium geleden
  • Greyness

    SNEL VERDERR!!

    1 decennium geleden
  • Greyness

    YEAY n.n

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen