sorry voor het lange wachten, maar misschien weten jullie al dat Sexibitch is gestopt op Q, dus nu schrijf ik nog maar alleen aan die verhaal

-Justin Bieber.
we hadden haar net naar haar huis gebracht. ik zat nog met zoveel vragen. Was ze de enige hier die dat kon? Wat zou er gebeuren als ik me versprak? of als iemand me door kreeg? Ik moest ook in me hoofd houden dat ik geen misbruik van haar mocht maken, niet van haar, maar ik wilde zelf geen misbruik van haar maken, ze is een prachtig meisje. "waar kende je dat meisje eigenlijk van?" kenny keek me via de spiegel aan. "ik ben haar al eerder tegen gekomen, toen hebben we nummers uitgewisseld, je weet wel" loog ik, ik mocht tegen niemand iets vertellen. ik mocht tegen niemand iets vertellen. Ik wist dat ik het ooit nog zou vertellen, ik voelde het, het was te moeilijk om het geheim te houden. "shit" zei ik opeens, ik had het al aan iemand verteld, Ryan. Kenny keek me aan, ik maakte een wegwuif gebaar. Ik pakte snel mijn telefoon uit mijn broekzak en zocht in mijn contactenlijst naar Ryan. "Ryan hier" "Ryan, weet je nog dat ik je vertelde over dat meisje?" "die Angel" het was even stil. "ja" hoorde ik hem zacht zeggen, nu wist ik dat hij zijn mond niet had kunnen houden. "ry, heb je je bek open getrokken?" het kwam er botter uit dan ik bedoelde. "nee, misschien, ja tegen een paar mensen, een stuk of 20" op dat moment stond mijn wereld even stil, als een van hun het door zou vertellen dan was Angel erbij. ik hing op zonder nog een woord te zeggen. ik moest Angel waarschuwen.

Reageer (1)

  • fluweel

    öö spannend, snel verder!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen