NOT AGAIN BAJORE! :(
( sorry mensen ik had jullie er twee beloofd maar mijn PC viel toen uit!)
Naruto staat voor het konoha hospital, en net voordat hij een stap naar binnen wilt zetten hoort hij zacht gefluisterd.......
ik wist wel dat je terug zou komen....BAKA
naruto begint te beven hij legt may neer op het bankje naast hem en dan
draait hij zich trillend om NIET WEER BAJORE!!!!!!!!!!
sakura staat met een nog grotere naald dan eerst te zwaaien.
sakura: BAKA!!!! HOE DURFDE JE ZOMAAR WEG TE RENNEN!!
WAT DENK JE WEL NIET!!!!!!! JE KAN NIET ZORGELOOS HEEN EN WEER SPRINGEN!!!!!!
naruto: m-m-maar sakra-chan......!
sakura ziet may nu. sakura: naruto!...wie is dat, ze is ernstig gewond! sakura heeft may opgetild met een hand, may ligt nu te slapen en merkt niks, met de andere hand sleept ze naruto's voet mee naar binnen. nadat sakura may heeft verzorgt, staat ze voor de deur van may's kamer naruto te verzorgen(alhoewel het er hard aan toe gaat!)
may doet zachtjes haar ogen open ze ziet niet echt goed maar ze ziet voor haar deur twee schaduwen. may: het lijkt alsof.... een man een vrouw slaat, of nee, het lijkt alsof.... een vrouw een...... NARUTO-SAMA! verschrikt doet ze haar ogen wijd open en springt rechtop. sakura: sheessssh:@!.. ze gooit naruto(ze gooit letterijk!) op het bed naast may. naruto: auuuu!!!!! sakra-chan!sakura loopt naar naruto toe en slaat hem keihard op de plek waar hij verband heeft. naruto:(!... sakura: dat komt ervan als je weg rent! may giechelt, maar dat probeert ze te verbergen.
may in haar gedachten*: dus dat meisje heet sakura,eens kijken wat ze echt denkt! may kruipt in sakura's gedachten *sakura's gedachten: tszzz baka! echt naruto hij healt snel
may gaat weer uit haar gedachten en is weer "in haar eigen hoofd", nadat may sakura's gedachten heeft gelzen kijkt ze haar aan. sakura slaat nog een keer naruto: au!! daarna glimlacht sakura en loopt uit de kamer om wat te halen.
may glimlacht nu ook. naruto: may! ben je wakker!? gaat het al wat beterr?!
Reageer (2)
Snel verurr :o
1 decennium geledenOeeeeeh
1 decennium geledenStiekem in Sakura's gedachte x3