Uhm the word is. L. O .U. I S ? tuutuutuutuututuuuuuutTHATS THE WORD LINGOOOOO!!
''Ik MOET deze hebben'' roept sasha terwijl ze naar een etalage rent.
je kijkt naar de prijs. dat kun je never nooit betalen. ''ja leuk'' zeg je afwezig. Sasha rent al naar binnen. je volgt haar naar de pashokjes en zucht. ''hij past perfect!'' gilt sasha. ''wauw hij staat je inderdaad goed'' het stond haar ook goed echt, maar je kon het niet opbrengen het op een enthousiaste manier te zeggen. '' wat is er meis?'' ze loopt naar je toe. ''niets, niets hoor beetje moe'' ze knikt vaag en loopt weer terug en trekt de lange rode gordijntjes weer dicht. jullie lopen richting starbucks. Sasha besteld en je geeft haar je geld/ ze wuift het weg. '' Ik trakteer'' je schud. ''nee nee dat hoeft niet hier neem mijn geld'' ze neemt je geld aan en stopt het terug in jouw broekzak. je lacht. jullie gaan zitten en opeens stoot sasha bijna alle koffie uit je handen. ''WAT doe je mafkees!!'' roep je. ''Kijk daaaaann'' sist ze. je kijkt om en ja hoor. daar lopen harry liam zayne naill en Louis. je ziet dat harry liam aanstoot en snel draai je je om en doet alsof je druk ingesprek bent met Sasha.''dus die rok, past heel goed bij dat ene shirtje'' zeg je om het maar ergens over tehebben. ''JA! die roze JA! ow ik kan niet wachten om die te dragen ! En ik.'' dan voel je je een hand op je rug. louis. ''hee''zegt hij lief/ ''Hee zeg je en kijkt hem in zijn ogen. snel schrik je en went jeje ogen af door de rest van je jongens ook te begroeten. liam kijkt naar sasha. ''o dit is mijn vriendin Sasha '' de jongens stellen zich voor. ''he vinden jullie het erg als wij er bij komen zitten. je kijkt sasha aan ''nee hoor'' probeer je nonchalant te zeggen maar WAT WIL JIJ GILLEN!
na gezellig gepraat te hebben gaan jullie weer verder. ZOdra jullie op afstand zijn gilt sasha ''OMG!!!'' je kijkt naar de etalage. ''bah die is echt lelijk'' sasha pakt je beet. ''OMG LIAM WIL JUUU!!'' je barst in lachen uit. ';'hahahahhahah .'' dan stop je. ''denk je echt?'' ze knikt en haalt 1 wenkbrauw omhoog. '' en als harry overblijft '' je lacht. ''je wilt harry ja? komt vast goed hahaha''
savonds lig je in bed en voel je je mobiel trillen. je gaat met je hand onder je kussen en pakt hem. 1 nieuw bericht.
Louis/
''Hee vandaag was gezellig!''
je vult je buik weer vullen.
''ja was super gezellig, enuu tot morgen?''
snel krijg je weer wat terug.
''tot morgen , weltrusten!''
nog snel stuur je trusten terug en kruipt je bed in.
what a beautifullllll day
Reageer (3)
Beter ga jij heeeeeel snel verder!
1 decennium geledenI love Louis!!!
1 decennium geledenleuk verhaal!
1 decennium geleden