- 7 -
Vrijdag.
Rust.
Avond.
Bijna weekend.
De bel ging. Ik liep naar de voordeur. 'Wauw! Als ik zeg sexy, dan ga je echt wel voor hot!' zei Brooke. Zijzelf zag er ook super uit! Ze had 'n kort jurkje en laarzen aan. 'Kom op.' 'B, ik ben bang dat ik 'n leerling tegenkom.' 'Neenee! We gaan buiten de stad.' zei ze glimlachend; 'Je bent de beste.' zei ik. We liepen het huis uit, in haar auto.
Toen we aan kwamen gingen we meteen dansen. Dit had ik gemist! Brooke & Melody time, gewoon zij en ik. We waren dom aan het doen, maar dansten tegen elkaar en met elkaar. Al de mannen aandacht negeerden we. We hadden enkel oog voor elkaar, als echte beste vriendinnen.
'Wel wel wel. Miss Johanssen.' ik schrok me rot, en draaide me om. Oh my god! 'Mason. Wat doe jij hier?' ik deed m'n haar achteruit. 'Feesten.' zelfs met deze hoge hakken aan kwam ik nog iets onder hem. Een klein beetje, net even groot. 'En u?' 'Hetzelfde als jij blijkbaar.' zei ik. Ik keek Brooke aan. 'We zullen gaan.' zei ze. 'Luister, ik ben jong, en ga graag uit. Tenzij je me zo hard haat, wil je dit alstublieft niet verder vertellen?' 'Are you kidding? Je bent heet! Ik ga je niet verklikken, zodat ik mijn heette juf kwijtspeel.' hij knipoogde. Ik rolde met m'n ogen en vertrok.
Er zijn nog geen reacties.