part Hundred!!! :Y)

# Jess

Mijn hart bonkt in mijn keel als ik Joe vragend aankijk. Elk spier in mijn lichaam staat gespannen en elke vezel in mijn lijf schreeuwt dat hij het moet zeggen. ’Wat?’ vraag ik nauwelijks hoorbaar, maar toch dwingend. Hij komt dichterbij en zijn bruine ogen bijten zich vast in de mijne, ik denk dat ik gek word als hij het nu niet zegt. Zijn lippen komen dichterbij en hoe graag ik ook mijn lippen op de zijne wil drukken, toch wacht ik. Hij legt zijn handen op mijn onderrug terwijl hij nog steeds in mijn ogen staart. Zijn zachte lippen strelen langs de mijne, ’ik hou van je’, zegt hij eindelijk. Verrukt sla ik mijn handen in zijn hals en ik trek hem naar me toe. ’Ik hou ook van jou’ fluister ik en ik druk verlangend mijn lippen op de zijne.
De wind streelt zachtjes mijn haren wanneer Joe en ik hand in hand over het strand lopen. Het lijkt wel een film, alleen bij een film krijg je niet het warme gevoel vanbinnen dat ik nu wél heb. Ik ga wat dichter tegen hem aanlopen en hij slaat zijn arm om me heen. ’Je zal hier nog wel een tijdje zijn he?’ vraagt Joe plots. ’Ja’ zucht ik. ’Wat zou je ervan vinden als ik hier bleef? Bij jou.’ Ik blijf stilstaan en draai me verbaasd naar hem toe. ’Kan je dat?’ vraag ik. Hij haalt zijn schouders op. ’Het moet maar kunnen. Ik voel ineens zo’n pijn in mijn hoofd’ zegt hij met een knipoog. ’Zullen we dan maar terug gaan?’ vraag ik lachend. ’Nee zeelucht is goed voor me’ zegt Joe wijs. ’Oeh dat moet je zeker gebruiken als excuus’ zeg ik lachend. Joe drukt een kus op mijn voorhoofd en we lopen verder. ’Hier zou ik echt voor eeuwig kunnen blijven’ zucht ik genietend. ’Wat als we hier trouwen?’ vraagt Joe ineens. ’Dat zou heerlijk zijn.’ ‘Over een maand?’ ‘Een maand?!’ ‘Terwijl jij de opnames doet, plannen Nick, Jenny en ik de bruiloft. De rest van de familie komt overvliegen en dan kunnen we trouwen’ zegt Joe al helemaal enthousiast. ’En je weet zeker dat je dat wilt?’ ‘Waarom wel niet? Wil je niet trouwen?’. Ik merk de angstige ondertoon in zijn stem. ’Natuurlijk wel, ik zou het heerlijk vinden om jou plan uit te voeren. Alleen over een maand zijn we hier nog lang niet klaar, onze trouw zou dan zowat tussen de opnames in moeten geperst worden en daarna kunnen we niet eens op huwelijksreis’ zeg ik spijtig. ’We eisen een dag vrij en na de opnames, blijven we hier een maand langer voor onze huwelijksreis. Ik wil niet dat er ons nog iets in de weg komt te staan om te trouwen’ zegt Joe vastberaden. We hebben ondertussen de kustlijn bereikt en ik schop handig mijn schoenen uit. ’Over een maand dus?’ vraag ik en ik loop naar het water toe. Joe komt achter me staan en slaat zijn armen om mijn middel. Hij legt zijn kin op mijn schouder. ’Over een maand ben je mijn vrouw’ zegt hij en zijn adem strijkt langs mijn wang. ’Jess Jonas’ ‘Jess Jonas-Bennett’ corrigeert Joe me. Wat is hij toch zo lief.


’Ik hou van je’ zegt Joe. Hij houdt mijn handen vast. We staan nog steeds in het water en ik voel hoe de golven tegen mijn enkels slaan. Ik buig me dichter naar hem toe en plens dan wat water op hem. Lachend loop ik dieper de zee in en ik voel hoe de zoom van mijn jurk nat wordt. Joe komt achter me aan gesneld en hij slaat zijn armen om me heen. ’Wil je zwemmen?’ ‘Neee!!’. Ik worstel me los uit zijn greep en ren lachend weg, zo goed als dat toch gaat met het water dat tot mijn knieën komt. Het water spat achter me op en ik hoor hoe Joe me probeert in te halen. Weer voel ik zijn sterke armen rond mijn middel en hij tilt me handig op. Ik sla mijn armen rond zijn nek en merk hoe hij me grijnzend aankijkt. ’Ohnee! Niet doen’ ‘Te laat’ grijnst hij. Hij loopt wat verder het water in terwijl ik hulpeloos met mijn benen spartel. En dan voel ik hoe ik van kop tot teen nat ben, mijn natte haren vallen voor mijn gezicht. ’Ik krijg je wel!’ roep ik. Ik ren achter Joe aan, neem een flinke aanloop en spring op zijn rug. We kieperen weer om en ik we vallen lachend naast elkaar in het water. Ik rol me om zodat ik op hem kom te liggen en druk mijn lippen op die van hem. De golven spoelen over ons heen, maar ik blijf gewoon liggen en blijf Joe kussen tot mijn lippen beginnen te tintelen. Ik staar diep in zijn ogen en hij legt een strookje haar achter mijn oor.

# Joe

Jess’ blauwe ogen staren diep in de mijne en een haarlok valt voor haar gezicht. Ik strijk de lok uit haar gezicht en laat mijn hand via haar kaaklijn, over haar hals naar beneden glijden. Ze baadt helemaal in het licht van de ondergaande zon en lijkt net een godin met die mooi heldere ogen en dat glanzende donkere haar.

Reageer (7)

  • Misguided

    Kei lief (:

    1 decennium geleden
  • NIALLr

    Niceeeeee!!

    das egt lief(A)

    nog proficiat!(flower)

    SnellVerder'

    xx. Rebeccaa' <3

    1 decennium geleden
  • IOnlyLoveYou

    Ahw, how sweet & cute x3
    BEn ook trots op je xD :P
    super!
    Snél verder héé x3

    1 decennium geleden
  • FollowDreams

    schattig!!
    snel verder

    x

    1 decennium geleden
  • coloredwords

    Aaaaaw <3
    Dat was nu eens lief.
    Voor jou verjaardag zal ik meteen als hij af is, mijn deel erop zetten :Y)
    Snél Verder gaan héa:Y)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen