For the first time.
''kutkut wacht!!!'' Je rent de taxi uiten schiet je huis in. rent de trap op en gritst snel je iphone lader van je kastje. snel stap je de taxi weer in. ''hoe kon je dat nou weer vergeten'-_-'' zegt Tara droog. '' sorry sorry Rijden maar cauf!'' je ouders zwaaien je uit en jullie rijden door het holst van de nacht op naar Schiphol. ''ik heb er wel zin in'' zegt Tara zenuw achtig. ''wattsup?'' zeg je terwijl je haar handen die net nog zo aan haar rok had geplukt oppakt en naast haar neer legt. ''ik heb nog nooit gevlogen,best wel spannend'' je keek op, jij had al zo vaak gevlogen en de reden dat jullie niet met de boot gingen was dat jij zee ziek werd. '' o, het is niet zo eng hoor, ik bedoel ik ben er bij: )'' ze lacht. ''ja want jij bent een echte stoere meid hahahah'' je lacht.
eenmaal aangekomen op Schiphol checken jullie in en gaan jullie op een stoeltje zitten. '' is je tante eigenlijk aardig?'' je knikt/ '' ze is echt heel lief'' ze glimlacht. naast jullie zit een jongen met krulletjes.
tara kijkt je aan en wiebelt met haar wenkbrauwen, ze likt lachtend aan haar lippen. je kijkt over haar schouder heen en ziet hem. mooie ogen leuke lach en krulletjes JUMMIE! je kijkt goedkeurend. dan schieten jullie in een lach en kijkt die jongen jullie verbaasd aan. Tara kijkt hem aan en begint nog harder te lachen. jij gebaart naar hem dat het niet over hem gaat. hij haalt glimlachent 1 wenkbrauw omhoog.
er word iets omgeroepen en de jonge staat op. ''OW wij moeten'' tara trekt je van je stoel af en je ziet dat de jongen een tas heefd laten liggen, je neemt hem mee in de hoop dat je hem nog ziet.
je laat je kaartje zien en kijkt naar je nummer, Tara en jij zitten niet naast elkaar jammer genoeg.
jullie lopen het vliegtuig in en zoeken je plaastsen op.
comments please,
ow sorry als mijn nederlands niet zo goed klopt, verbeter me maar.
4 reacties en ik ga verder!
dankje wel, jullie zijn sgatten!!
Er zijn nog geen reacties.