036
Justin Bieber
“Ik ga even naar Leslie toe.” Deelde ik mee. Selena knikte en drukte een kusje op mijn mond. “Ik zie je vanavond nog.” Zei ze waardoor ik nu knikte. Ik drukte nog een kusje op haar mondhoek en liet haar los.
Ik liep richting de blauwe tourbus die er stond. De tourbus waar ik mee meereed met deze tour als we weer naar andere steden trokken om daar een concert te geven. De tourbus waar zij nu was. Ik maakte de deur open en toen ik binnenstond maakte ik hem ook weer dicht. Ik liep door het smalle pad en aangekomen bij de slaapkamers trok ik het gordijn naar rechts toe. Daar lag ze, op een van de bedden. Ik liep naar haar toe, ze keek me aan. “Hey.” Glimlachte ik. “Hoi.” Mompelde ze terug. Ik ging zitten op het bed, alleen ik moest opletten dat ik mijn hoofd niet stootte. “Gaat het?” ze knikte. Ik wist niet of dat ik ze moest geloven of niet.
“Hoe was het in de stad?” vroeg ze. “Ging wel, het was wel leuk alleen de Paparazzi probeerde het weer is te verpesten.” Ik zag dat ze medelijden kreeg. “Maar verder wel alles goed.” Glimlachte ik. Ik legde mijn hand op haar been, die bedekt was met een deken. “Gaat echt alles wel goed?” vroeg ik nogmaals voor de zekerheid. “Ja.” Glimlachte ze zwakjes. Te zwakjes voor mijn gevoel.
“Je moeder is hier geweest. Ze heeft me thee gebracht en we hebben gepraat.” Mijn moeder was echt een schat. “Dat is lief van haar.” Ze knikte. Even leek ze te twijfelen. “Wat heb je gezegd over mijn moeder?” vroeg ze verontwaard. Eerst keek ik haar fronsend aan, maar toen ze uitlegde dat mijn moeder vertelde dat haar moeder op vakantie was snapte ik wat ze bedoelde.
“Ze vroeg waarom je hier bleef, ik kon moeilijk zeggen dat ze dat niet hoefde te weten. Ze is mijn moeder. Daarom had ik haar verteld dat jouw moeder op vakantie ging en jij anders twee maanden alleen thuis moest blijven.” Ze leek te lachen. “Goed bedacht Justin.” Grinnikte ze. “Ik ben wel slim.” Grijnsde ik eigendunkherig. “Voor deze een keer, wel ja.” Grijnsde zij nu. Iets waar ik van hield.
“Maar je hebt niet gezegd waar ze op vakantie ging?” “Wel, ik heb gezegd dat ze naar Australië ging.” vroeg ik verontwaard. “Oh echt?” Nu moest ze echt hard lachen. “Wat is er zo grappig?” vroeg ik niet-snappend. “Nou, ze vroeg waar ze ook al weer heen was, en ik zei Hawaï.” Grinnikte ze.
“Ben je ooit in Hawaï geweest?” vroeg ik nadat onze lachbui over was. Ze schudde haar hoofd. “Dan gaan wij een keer naar Hawaï.” Glimlachte ik.
Hallo nieuwe abo's -aa-
Reageer (11)
Haha! Slim Justin, slim!
1 decennium geledenVerder!