Foto bij OO1

Hope you like it! :')
Ga er maar van uit dat het allemaal in de pov. van Chelsea is(:
ps, op de foto is meneer Torres (aka as Dahvie Vanity)

.....Ik sta achter een boom, en hij komt steeds dichterbij. Ik ren lachend weg, terwijl hij grijnzend achter mij aanloopt. Bij de rand van het meer stop ik, en ik kijk hem met twinkelende ogen aan, hij begrijpt de hint en sprint al in het water. Ik trek mijn jurkje uit en duik er ook in. Eenmaal weer boven water zwem ik naar hem toe en druk ik mijn lippen op de zijne........ Ehh.....Chels, waar ben je in godsnaam mee bezig?!!! Abrupt open ik mijn ogen en kijk recht in het net zo verbaasde gezicht van Mark, mijn tweelingbroer. Als ik kijk naar de positie waarin we ons bevinden word ik knalrood: mijn lippen zitten nog steeds op die van hem. Ik spring recht en ren naar de badkamer om mijn gezicht te wassen. Zodra ik klaar ben, word ik aan de kant geduwd door Mark, die ook zo snel mogelijk zijn gezicht wil wassen. Nadat ik hem de badkamer weer uit heb geduwd, kleed ik me uit en stap onder de douche. Ik zeep me in en spoel me weer af, waarna ik mijn haren begin te wassen en ze ook weer uitspoel. Ik stap onder de douche vandaan en wikkel me in een handdoek. Eenmaal beneden aangekomen pak ik de melk en gooi wat cornflakes in een kom, maar de helft valt ernaast. Godverdegodver, ken ik dat ook nog eens op gaan ruimen --'' Na de rest van mijn -niet zo vlekkeloos verlopen- ontbijt, ga ik opzoek naar mn fietssleutels, en na een kwartier kan ik dan eindelijk, op de fiets, naar school.
Eenmaal op school aangekomen, hoef ik niet eens eerst naar het lokaal, maar kan ik gelijk een telaatbriefje halen, aangezien ik 20 minuten te laat ben. Bij de administratie kijk de medewerkster me al grijnzend aan bij het zien van mijn gezicht. Ik krijg mn briefje mee, en zie dat het mn 23e dit jaar is....Yay, dat word dus voorblijven de komende weken >.<
Ik loop rustig naar het lokaal maar wanneer ik daar aankom is het al leeg.....zo langzaam heb ik nou toch ook weer niet gelopen? Ö
Ik loop met een droog gezicht weer naar beneden, waar Mylene al met een grijns op haar gezicht me op staat te wachten. ‘’En waarom was je nu weer te laat? :P ‘’ Ik kijk haar droog aan en we lopen naar onze kluisjes om boeken te wisselen. Als ik de bel hoor strompelen we, met onze armen in elkaar gehaakt, naar het volgende lokaal. We hebben een nieuwe leraar op school, en uitgerekend wij moeten hem krijgen. Niemand heeft hem nog gezien, hij heet Torres. Wanneer we het lokaal betreden slaat mn hart een slag over. Onze leraar is er al, en hij is vet lekkeer (L) Hij is niet zo lang, en heeft halflang, zwart haar met gekleurde stukjes. Al onze leraren lopen er overigens zo bij, maar hij is speciaal. Hij is ietsjes gezet, en heeft veel tatoeages. Al snel vraag ik me af wat hij eigenlijk geeft. Als iedereen zit stelt hij zich voor: Okee kinderen, mijn naam is David Torres en ik ben jullie nieuwe Engels-leraar. Zoals jullie wellicht horen, heb ik een vreselijk accent, dat komt omdat ik uit Los Angeles kom. Ik speel in een band, genaamd…’’ Maar verder komt hij niet want ik schreeuw keihard door de klas:’’ Blood On The Dancefloor!!!!’’ Waarna hij glimlacht en knikt. Hij begint met de les, maar al gauw let ik niet meer op, aangezien ik ook uit LA kom spreek ik vloeiend Engels. We worden aan het werk gezet met een paar opdrachten en algauw ben ik klaar. Ik speel een beetje met mn piercing als ik vanuit mn ooghoeken merk dat Dahvie mij aanstaart. Ik kijk hem recht in zn ogen aan, waarna hij snel wegkijkt. Als de bel gaat, pak ik mn spullen in mn tas en loop ik het lokaal uit. Als ik hem passeer krijg ik een briefje in mijn handen geduwd.

Reageer (1)

  • XSkyX

    waar heeft ze een piercing dan???

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen