Lees maar gewoon.

WIEEEE!

Ik rende door de straat, gevolgd door een woedende menigte, snel sprong ik op een dak en stak mijn tong uit. 'IK BEN LEKKER BETER!' Ineens merkte ik dat er iemand achter me stond, het was Marije! Ik knuffelde haar direct en daardoor vielen we van het dak af. 'Oeps?' Zei ik toen we landden. Samen schoten we in de lach en stonden snel weer op toen de menigte aangerend kwam. 'Vlucht!' Riep ik, en Marije en ik renden weg. Toen ineens rende Naruto naast ons, ik keek Marije vragend aan dus zij zei 'Het is Naruto!' Ik sloeg mezelf tegen mijn hoofd. 'Goh, dat snp ik ook wel, maar wat doet hij hier?' Toen struikelde Naruto en waren we weer met zijn tweeën. 'poeh, gelukkig is hij weg.' Zei ik, en Marije keek me kwaad aan. 'Bah, helaas ben jij er nog!' 'Marije! Moet ik je weer een mentale klap geven?' Vroeg ik direct aan haar. Samen lachen we in een deuk, en toen ineens zag ik dat Gaara en Nekozawa aangerend kwamen. Direct hugde ik Neko, terwijl Marije Gaara hugde. Toen struikelde ik en liep de menigte over mij heen. Boos keek ik ze na.
Waarom renden ze verder?
Toen zag ik dar ze achter iemand anders aanrenden, het was Naruto! Ik lachte even en riep toen 'Shadow Clone Jutsu!' Meteen waren er allemaal Naruto klonen en zo kon Naruto veilig ontsnappen. ik gaf hem een High-five. En toen viel ik in slaap.

Reageer (2)

  • Eona

    (dance)

    1 decennium geleden
  • DesxTiny

    HAAH, WHAT THE FACK?! GENIAAL! xd

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen