Foto bij Packing my sh!t

Half dansend loop ik naar boven mijn kamer in. Ik spoor niet echt en als ik blij ben al helemaal niet. Mijn laptop staat nog steeds aan op me bed en de tv staat ook nog aan. Zomaar uit het niets loop ik naar mijn ladekastje naast mijn bed en haal uit de onderste la een foto in een roze lijstje van mij, David en Riley waar we onze tongen uit steken. Ik weet nog goed wanneer die foto was genomen. Het was wel twee maanden nadat ik dronken was geworden en veranderd was in wie ik nu ben. David's sweater had ik toen gepakt, aan gedaan en de muts over mijn hoofd gedaan. Riley deed dat ook en we begonnen rare gezichten met z'n drieën naar elkaar te trekken. Riley vond het een leuk idee om een foto te maken. Ik zet de foto boven op het kastje. Uit de achterkant van het lijstje steekt iets eruit. Bedenkelijk kijk ik ernaar en haal iets dat op een blaadje lijkt eruit. Ik vouw het open en lees het dan hardop voor. “De echte homies! D + R + J = nooit te breken!”
Hoofd schuddend loop ik naar mijn kast en haal er dan twee vesten uit, drie skinny jeans, twee lange shirtjes, één t-shirtje, één hempje, drie boxers. Drie bh's, drie paar enkelsokjes, mijn zwarte voetbal broekje en David's witte convers t-shirt. Het is best veel voor drie dagen maar dat maakt me echt niks uit. En David's t-shirt die heb ik gewoon al die tijd bewaard. Eigenlijk heb ik nog gevoelens voor hem maar voor hem vallen dat mag en zal niet gebeuren. Met de kleding loop ik naar mijn bed en leg het erop. Onder mijn bed ligt een roze koffer met een van playboy erop in het zwart. Ik schuif het onder mijn bed vandaan en til het mijn bed op. De spullen stop ik erin en loop dan naar de badkamer. Uit een kastje haal ik een klein tasje met make-up en nog een tasje met tanden poets spullen enzo eruit. Die heb ik altijd klaar liggen als ik ergens ga logeren. Daarmee loop ik naar mijn koffer en stop het erin. Ik pak mijn I-Phone en I-Pod. Ook die stop ik vast in mijn tas. De koffer doe ik dicht en schuif hem dan weer onder mijn bed. Dan heb ik dit vast gedaan en dan kan ik de rest vrijdag wel doen voor ik weg ga. Maar wie brengt me? Mijn vader of komt Tony me halen? Wacht David is al bijna 17 dus hij mag al rijden! Als hij me ophaalt dan word ik gek en pap ook. Ik kijk op de klok en zie dat het al half elf is. Ookal ben ik al 15 ik ga nu toch naar bed. Morgen weer werken in de middag en in de ochtend Maya uit laten. Ik trek mijn pyjama aan en ga mijn tanden poetsen. Als ik daar klaar mee ben haal ik mijn make-up eraf en doe mijn haar in een knot. Ik loop de badkamer uit en zet mijn tv en laptop uit. Mijn mobiel leg ik naast mijn kussen neer en ga ik bed liggen. Langzaam val ik in slaap.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen