Foto bij why do you wanna help me out of my problems? ( Tom lovestory) 17

zo nu ga k verder studeren, dus ik zou graag lieve reacties krijgen (:

Je zag die Tom of hoe hij ook heten mag je aankijken. Jij:wat? Jongen:doe jij graffiti? Jij:duh,dat zei k toch net en je haalde een blikje redbull uit je rugzak en smeet die naar Sam toe je pakte er nog één voor jezelf eruit en opende het blikje. Je zag Andrew je met puppyogen aankijken. Jij:hier neem maar. Je gaf hem het blikje en pakte er weer een ander uit. Sam:volgens mij gaat de redbull te snel op zijn. Jij:ik denk het ook. Je zag die jongens jullie nog steeds verbaast aankijken. Jij:ok nu dat jullie hier toch blijven staan,wie zijn jullie? Jongen:ik ben Tom en dit is m’n tweelingbroer Bill. Je keek ze even goed aan.Hun ogen waren exact dezelfde. Jongen:ik ben Gustav en dit is Georg. Je keek ze even aan. jij: Demi en dit is Sam, Andrew, Jeffrey en Justin. Je wees ze allemaal even aan en nam nog een slok van je redbull.


Tom pov:
Demi leek eigenlijk zo wat de leidster van de groep. Je mocht die Andrew niet echt. Het leek wel of die 2 een koppel waren ofzo. Andrew liep heel de tijd achter haar aan. Je zag Bill je aankijken. Na een tijdje gingen jullie weer door naar huis. Toen jullie binnenkwamen zag je Bill je weer aankijken. Jij:wat? Bill:niks zenne. Jij:pf zal wel. Je zag Bill glimlachen. Jullie keken met z’n vieren nog naar een film en daarna gingen Gustav en Georg al naar hun kamer toe. Bill:Tom? Jij:ja? Bill:wat vond je van haar? Jij:huh wie? Bill: Demi,wie anders,ik zag je wel kijken naar haar hoor. Jij:en dan nog. Bill:oeh is Tom soms verliefd aan het worden? Jij:geen idee en dan nog ze heeft iets met die Andrew. Bill:ik heb die 2 toch niet zien kussen zenne. Je keek Bill aan,pff soms was het ook echt irritant om een tweeling te hebben. Bill weet echt alles van je. Jij:ik ga slapen. Bill:maar Tom… jij:tot morgen Bill. Je ging de woonkamer uit en ging naar je slaapkamer toe. Je deed je kleren uit tot je boxer en kroop in je bed. Niet veel later viel je in slaap.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen