AMBER
Caitlin liep naar me toe en zei: Als je nog een keer bij Justin in de buurt komt sla ik je kapot! Waarom doe je zo zei ik. Omdat jullie veel te kloos zijn. Hoezo ga je me dan slaan zei ik. Nou ik wil Justin voor mezelf. Als hij beroemd word,word ik ook beroemd. Dus nu snap ik het zei ik. Je gebruikt hem gewoon dat je zelf ook beroemd word! Ja zei ze. Dat moet je niet doen Caitlin! Hij heeft ook gevoelens hoor! Hij past niet bij mij zei ze. Weetje wie echt bij me past Giovanni! Eh het is mijn vriendje dus rot maar lekker op. Niemand komt aan hem. Alleen ik. Als ik hoor dat je hem zoent of iets anders vies dan ga je er echt aan BITCH! Ze lachte. Ik haat je zo echt zei Caitlin tegen mij. Nou ik haat je ook zei ik tegen haar. We hoorde geklop en ik deed open. Heey schatje alles goed zei ik heel hard. Hij kwam binnen en gaf me een zoen. Justin kwam ook naar binnen lopen en zei: heey iedereen. Ik keek hem bang aan. Hij keek zo van wat is er. Heey zei Caitlin en keek me met een boze blik aan. Ze gaf hem een zoen. Hij liep naar me toe en ging naast me zitten. Ik keek hem aan met een gezicht van sorry. Ik stond op en ging ergens anders zitten. Justin zei: wat is hier aan de hand! Niks zei Caitlin. Toch Amber! Ja ja niks aan de hand zei ik nerveus. Ja wel ik zie het aan je zei Justin. Ik wil even met je praten zei hij tegen mij. Ik schudde mijn hoofd. Nee kom mee zei Justin. Hij pakte mijn hand. Caitlin maakte een klein piepje. Hij trok me mee naar buiten en we zaten op een bankje. Oké vertel maar. Uhm.... Kan ik niet. Wat is er zei hij nog eens. Caitlin zei dat ik niet met je mocht praten anders sloeg ze me. En ze gebruikt je ze is eigenlijk op Giovanni. Shit... Giovanni!!!!! Ik rende naar boven. Justin achter me aan. Ik deed de deur open en zag: Caitlin zoenen met Giovanni! Nu word ik echt boos zei ik tegen Justin. Ik ga haar echt slaan. Ik liep naar haar toe en sloeg haar in het gezicht. Ze viel op de grond. Ik liep naar Giovanni en spuugde op hem. O nu word ik boos zomaar spuug je op mijn gucci tasje! Hij sloeg me. Justin kwam naar Giovanni en sloeg hem. Niemand slaat haar. Iedereen ging vechten. 2 leerkrachten kwamen naar ons toe en haalden ons uitelkaar. Ik had een bloed lip en justin een bloed neus. Wij twee werden meegenomen. Pak je spullen amber jij slaapt bij Justin en giovanni slaapt bij caitlin. Ik pakte mijn koffers en zei: het is uit Giovanni. Ik liep weg. Dit is onze kamer zei justin.
Er zijn nog geen reacties.