Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • StarXKaulitz

    Heb ook geen openhaard:( een kachel is ook gezellig...

    Snel weiter bitte(H)

    Xxx StarXKaulitz

    1 decennium geleden
  • Raveness

    ik lig nu alleen al in een deuk om de reacties van mijn voorgangers..

    Ik vind dat jij snel door moet gaan btw ;)

    (K)(K)(K)(K)

    1 decennium geleden
  • SilverAngel

    Prut dat je geen openhaard hebt, wij hebben thuis een neppe. :S
    Ik krijg zo'n zin in sneeuw en warme chocolademelk. :)

    Zo schattig verhaal!!! Let niet op mijn über slechte spelling. (A)

    1 decennium geleden
  • ZeroGravity

    niet met Bill zijn hoofd op zijn broek.

    Ik ging helemaal stuk op die zin, ik weet niet precies waarom. Gewoon, omdat, denk ik. Omdat ik een halve mongool ben :'D
    Het is alweeer zo'n überlief stukje, ik vind het zo schattig hoe je Tom uit de ogen van Bill beschrijft, en het zo mwhiii-ig. En ik krijg er bijna een wintergevoel van en ik moet er niet aan denken nu een openhaard aan te zetten, en toch komt het er allemaal goed uit als je het beschrijft, omdat ik hen zo knusjes samen zie zitten. Wat raar is, want normaal gesproken stel ik me Bill en Tom niet zoenend voor, omdat ik vrij weinig TwinCesten lees. Maar zoals ik al zei, bij jou laat het alles toch wel goed uitkomen, en ze zijn zo cuteeee (baby)
    En nu ga ik iets anders doen. Denk ik.
    Lieb'dich<3

    1 decennium geleden
  • Istina

    Lol, ik lig nu helemaal plat om wat je daar net schreef van die open haarden. Geen één? Hoeveel wil je er dan hebben? xd
    Ik ben blij dat je blij bent dat het verhaal in de smaak valt, want misschien was je wel zenuwachtig omdat je een nieuwe uitdaging aanging. PHAHA, wat zeg ik nou weer?

    ....

    Snel verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen