Locked Memories
Hoi, even voorstellen ik ben Flora. En ik heb zo’n groot probleem! Het is te erg O_o’ Mijn oma is nog maar 25 jaar oud. Sommigen zeggen wel eens:”is dat je zus?”of “is dat je moeder?” Dan gil ik van “NEE,MIJN OMA” heel irriterend , maar ze geloven me nooit. Vraag me niet hoe het kan… sommigen zeggen dat ze wel eens een heks zou kunnen zijn, maar mijn oma gaat altijd hip gekleed en gaat altijd met mij shoppen.
Op een dag was ik in het bos, en hoorde ik een deur dichtslaan. Ik draaide me langzaam om,niet wetend wat er zou komen. Ik zag iets van 20 deuren om mij heen. Rode,witte,blauwe,groen en vele andere kleuren. Er staat een meisje ze zag er betoverend uit. Ze had een plastic jurk aan, niet een doorzichtige hoor. Haar haar zat in een slordige paarden staart, maar je zag hoe haar haar glansde. Ze had iets magisch, ze liep zo elegant en soepel . ze had ook een warme gloed om zich heen hangen waar ik op zich best wel rustig van werd.
Ik wou rennen maar iets hield me tegen,ze hield haar hand op en ik voelde een tinteling door mijn lichaam stromen. Een paar seconde later dacht ik dat ze enorm groot was geworden, maar toen ik om me heen keek was alles groot, ik besefte even niet waar ik was totdat ik naar mijn voeten keek. Ik was enorm klein kwam ik tot ontdekking, en ik stond op haar hand !!!
Allemaal vragen spookte door mijn hoofd : wie was dit meisje en wat moest ze van mij?
Het meisje begon te praten:”ik ben Aya en ik laat je een stuk van je toekomst zien.
Jij zult heel belangerijk worden voor ons volk en onze wereld.
Alles zal duidelijk worden na deze reis in je toekomts, maar eerst zul je een stukje verleden moeten zien om dat te kunnen snappen”.
Ze liet me in een glazen bol en zodra ik daar in zat begon de bol te draaien en zag ik allemaal kleuren langs mij heen flitsen.
En toen stond het beeld stil, ik zag mezelf als peutertje met mijn ouders bij de kerstboom zitten, tenminste ik denk dat het mijn ouders zijn want ik heb ze nooit gekend ze stierven toen ik erg jong was.
Ik zie dat de vrouw een ketting aan mij geeft als hij eenmaal om mijn nek hangt komt er een paars licht vanaf.
Plots vervaagd het beeld en sta ik bij een helder meertje.
Er schijnt paars licht af, het is een mysterieus licht.
Als ik beter kijk zie ik een meisje op de kant staan van ongeveer mijn leeftijd.
Ze was echt heel mooi ze had een bleke huid en geweldig lang zwart haar tot aan haar middel.
haar gezicht leek best wel op mij..wacht.. dit ben ik ,wacht nee dat kan niet want ik heb bruin half lang haar.
ze glimlacht een beetje duister naar me en opeens springt ze soepel in het water.
ik zie allemaal belletjes opborrelen dan zie ik een soort vissen staart boven water komen... het word steeds raarder hier.
het paarse licht is intussen verdwenen en zo het beeld van het meisje ook.
Er zijn nog geen reacties.