Hoofdstuk 2
Langzaam word ik wakker van een belletje ‘Mevrouw, u… je komt te laat op school!’ zegt Sally zacht. Ik spring uit mijn bed en pak mijn uniform. Snel spring ik onder de douche. Als ik klaar ben loop ik nog snel naar mijn kamer en pak mijn make-up tasje. Dat gooi ik in mijn tas en ren naar beneden. Ik pak nog snel een broodje van de tafel en ren naar de deur. ‘Doei mensen!’ roep ik naar het personeel. ‘Dag prinses!’ roepen ze in koor. Buiten staat mijn auto al te wachten. Ja MIJN auto. Ik mag niet zelf rijden maar ik heb een chauffeur. Hij is super chill. We houden van de zelfde muziek en hij vind het niet erg dat ik make-up op doe in de auto voor school. Mijn ouders dus wel. Ik mag niet eens make-up op naar school! Dus doe ik het in de auto altijd op. Als we bij de school zijn aangekomen spring ik uit de auto. ‘dag James!’ ik gooi met een harde klap de deur dicht. Dan hoor ik de bel gaan. Snel ren ik naar mijn kluis en pak wat boeken. Ik ren naar het lokaal en net als ik binnen sta gaat de laatste bel. Gelukkig niet te laat. Ik loop naar mijn plek achterin. ‘hee Em!’ roept Liz ‘hi…’ mompel ik. ‘what’s wrong?’ Liz kijkt bezorgt. ‘ik zeg het zo wel’ fluister ik. De leraar kijkt nog een keertje streng naar ons en dan begint hij zijn les. Als Liz en ik naar de volgende les lopen kijkt ze me vragend aan ‘wat is er nou?’ ‘dat joch komt vanavond’ zucht ik. ‘dat joch van je ouders? vervelend joh!’ Liz weet echt alles over mij. Ook dat ik uitgehuwelijkt ben. ‘maar waarom komt hij dan?’ ‘Over een paar jaar moet ik met hem trouwen en dan moet ik wel weten wie hij is.’ We komen bij het lokaal aan.
Er zijn nog geen reacties.