Foto bij -002

His eyes, His eyes.
Make the stars look like they're not shining.

Ik stap blij uit de auto en kijk naar de ingang van het Trimez Hotel waar ik werk als kamermeisje.
Het is niet bepaald de leukste baan die je kan hebben maar je hebt veel te maken met beroemde mensen, en dat maakt alles wel weer leuk.
Ik doe de sleutel in de deur en draai hem op slot.
Ik grinnik zachtjes om de gedachte dat er vandaag weer veel mensen komen omdat het weer weekend is.
Ik huppel zowat naar binnen en daar staat Mr. Bealey, mijn baas, te wachten. Ik stop met huppelen want het ziet er vast nogal stom uit en loop dan langzaam door.
Mr. Bealey komt naar me toegelopen en ik glimlach naar hem. 'Goedemorgen meneer' hij glimlacht terug 'Goeiemorgen Brooke, ik heb wat te vertellen wat je vast wel leuk vind'
Ik grijns naar hem omdat als hij wat leuks te vertellen heeft het ook echt heel leuk is.
'Je mag vandaag achter de balie werken, omdat er een nieuw meisje wordt ingewerkt als kamermeisje' Ik kijk hem met grote ogen aan, Achter de balie werken is namelijk echt gewoon het toppunt van coolheid, Iedereen komt daar inchecken en uitchecken, je komt iedereen tegen!
Ik begin te lachen en knik dan hevig van ja 'dat doe ik heeeeel graag meneer!' Mr. Bealey grinnikt 'Dan mag je nu in principe meteen beginnen'. Ik knik en loop door naar de balie, ik leg mijn jas eronder neer en strijk mijn jurkje, dat als werkkleding wordt gebruikt glad.

Ik draai me om en open de grote kast met alle sleutels erin van de kamers. Ik kijk naar de glimmende sleutels en hang er een paar recht.

Ik glimlach naar een paar mensen die de lift uitstappen en draai me om zodat ik over de balie heen kan kijken naar de mensen die allemaal in zomerse kleren rondlopen.
Er komt een man naar de balie toegelopen en hij grijnst zacht.
'Hee Chicka' Ik lach zacht 'Goedemorgen meneer, kan ik u helpen?'
De man knikt 'ja ik wil graag uitchecken' 'Wat is uw naam en in welke kamer heeft u uw nachten doorgebracht?' vraag ik netjes. 'Van buuren, in kamer 876' Ik knik en zoek het op in de computer en kijk dan de man weer aan 'Ja dat klopt, u krijgt een brief thuis gestuurt waar de instructies van betaling opstaan' Hij glimlacht 'Dankjewel'. 'Alstublieft meneer, goede reis' 'Nogmaals dankjewel chicka'.

Ik lach, dit zijn nou de leuke dingen, als mensen lekker vrolijk zijn door hun vakantie.
Ik zucht zacht omdat het warm is en kijk dan om me heen , en mijn blik blijft hangen op iemand, die me erg bekend voorkomt.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen