Foto bij -001

Eerste hoofdstukkken sucken meestal!

Ik heb net Mister Bean gekeken samen met Dianna, mijn beste vriendin, ik ken haar al sinds de kleuterschool.
Ik hoor een mobiel piepen en Dianne en ik grijpen tegelijk naar onze mobieltjes, en Dianna begint te lachen.
'Typisch wij he' Ik lach ook 'Ja inderdaad'
Ik zie Dianna op haar touchscreen klikken voor de sms en ze begint opeens te grijnzen en kijkt opgewonden om zich heen.
Ik kijk haar verbaasd aan 'wat zoek je?'
'de afstandsbediening want Justin Bieber is op TV' gilt ze.
Ik bijt zacht op mijn lip en denk terug aan de vakantie van 3 jaar geleden, de tijd voordat Justin Bieber internationaal beroemd werd

.....
Ik kijk omhoog in zijn diepe bruine ogen en zucht zacht 'ik ga je missen' ik voel mijn tranen omhoog komen en bijt dan snel op mijn lip om niet in tranen uit te barsten.
Hij glimlacht geruststellend en knikt dan 'ik jou ook brooke' hij legt zijn armen om mn middel en trekt me tegen zich aan.
Ik leg mijn hoofd tegen zijn borst aan en mijn armen om zijn nek.
'deze vakantie ga ik nooit meer vergeten, we spreken elkaar nog wel toch?' 'natuurlijk, we houden contact' hij drukte zijn lippen zacht op de mijne.
.....

Ik zucht en laat mijn lange blonde haar voor mijn ogen vallen zodat Dianna niet kan zien dat ik er nogsteeds pijn aan heb.
Zijn afspraak om contact te houden, is hij nooit nagekomen..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen