Foto bij 7.

ik stap de autovan mij moeder in.
ik start de auto en rij naar schooltoe.
als ik aan kom zijn alle ogen op mij gericht.
dit haat ik maar parkeer mij auto op mij vaste plek.
pak mij spullen om uit de auto te stappen en klik op het knopje van de sleutel om hem op slot te doen.
en ga zo snel ik kan naar binnen en loop naar mij kluisje.
ik leg mij boeken voor de komende uren er in.
ik loop naar bio. maar voel me niet op me gemak, alsof iemand je volgt.
ik draai me om,maar meschien niet handig want ik bots tegen die genen op en val charmant op mij achterste.
die genenen steekt zijn hand uit, ik kijk omhoog en zie dat het edward is.
meteen voel ik iets tintelen in mij buik,"het zal toch niet dat ik .....nee dat kan gewoon niet , niet waneer ik hem ganegeren"dacht ik bijmezelf.
en voel gelijk een gevoel van boosheid, niet allen omdat mij plan is mislukt maar ook omdat hij ook nog eens zijn lieve,perfecten,scheve lach op zet.
ik sta ruw op en wil weg lopen tot dat...


ja , ik weet het ik ben gemeen maar ik ga iets vragen aan jullie.
wat willen jullie wat er gebeurt.
dat hij op zijn snelheid voor haar staat, haar arm pakt of iets anders?
zeg het alsjeblieft. dan zeg ik dankje wel. LOVE YOU POEPLE YOU ARE ALWASE IN MY HEARTXXXXX

Reageer (2)

  • LightRose

    Snel verderrrrr

    1 decennium geleden
  • Evelon

    heey

    Op zich een leuk verhaal...

    Gebruik wel hoofdletters, zoals ook bij namen en gebruik comma's dat leest toch eventjes makkelijker ;)

    "Waarom ben jij zo vrolijk?" Vraagt Dapfhe. ht is maar een tip.

    Ik heb ook paar foutjes ondekt. ;)

    ganegeren, ik ga hem negeren.
    (Ik weet niet dat ze dood is, maar ik mocht haar auto gebruiken.)

    misschien niet zo handig..


    Maar heel snel verder je hebt een abo erbij ;)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen