Foto bij why do you wanna help me out of my problems? ( Tom lovestory) 16

reacties ?

Jongen:hé da’s onze bank. Jij:en dan ginder zijn nog banken vrij. Andere jongen:heb je hem soms niet gehoord dat is onze bank rot op! Bill die ging al recht staan. Bill:kom op Tom zo erg is het toch niet. Jij:dat hun maar oprotten. Je zag die jongen boos kijken en dat meisje met het zwarte haar hield hem tegen. Meisje:Andrew niet doen. Je zag die Andrew haar aankijken en knikken. Andrew:rot toch gewoon op! Jij:echt niet! Je zag ondertussen ook Gustav en Georg opstaan. Bill:Tom kom op of wil je soms ruzie zoeken met hun. Maar zo koppig als je bent bleef je rustig zitten. Opeens zag je die Andrew je een klop geven. Boos stond je recht. Meisje:genoeg! Iedereen keek haar verbaast aan. Meisje:stop nu toch eens met al die ruzies! Ze stapte boos weg en je zag dat andere meisje achter haar aanrennen. Andrew keek je nog even boos aan en rende toen ook achter haar aan.


Demi pov:
Je stapte boos weg niet veel later haalde Sam je in en gaf je een knuffel. Andrew: Demi! Jij:Andrew laat me. Andrew luisterde niet en pakte je stevig vast. Andrew:sorry het was niet m’n bedoeling om hem te slaan. Jij:zeg dat dan maar tegen die jongen. Je zag Andrew zuchtten en knikken. Jullie gingen terug naar de jongens toe. Andrew:ehm sorry van die ehm vuistslag. Je zag die gast verbaast kijken. Je ging zitten op de bank aangezien 3 van die gasten nu recht stonden en deed je rugzak open. Natuurlijk zagen de jongens meteen die spuitbussen erin liggen. Justin:en is het afgeraakt? Jij:ja eindelijk en daarom wilden ik en Sam het hier vieren. Sam:het was mijn idee. Je zag die 4 jongens jullie verbaast aankijken. Jongen met zwart haar:wat afgeraakt? Jij:m’n graffitiwerk duh.

Reageer (1)

  • jumbielove

    verder gaaaaaaaaaaaaaaaan

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen