Foto bij ~096~

Voor iedereen die zich afvroeg hoe het eruit zou zien als Sirius zou huilen, zie het plaatje:Y) (Ghehe, die heb ik van Loki gejat ^^ uit haar story; Our Way [Sirius Black]
Ja, dit is reclame, ghehe ^^

Mary Brooks

De weerwolf hapt naar mij en mijn vader terwijl we hem wegtrekken van Ron, die helemaal bleek is van de pijn. Samen weten we hem weg te leiden en komen dan op een veldje aan het meer uit. Omstebeurt leiden we de weerwolf van de ander weg en zo gaat het een tijdje door, tot de wolf ineens een onverwachtse beweging maakt naar mijn vader, die niet op tijd kan wegspringen. De wolf hapt en zijn tanden zakken diep in het vlees van mijn vaders rechtervoorpoot, die door de pijn niet langer in zijn hond-vorm kan blijven en piepend terugverandert in een mens. Hierdoor lijkt de weerwolf alleen nog maar bozer te worden en hij rent op mijn vader af, die bewusteloos op het gras ligt. Snel spring ik naar voren en ga tussen hem en mijn vader instaan, waarna ik naar hem begin te grommen. Hij houdt zich even in, maar valt dan mij aan en niet veel later voel ik een vreselijke pijn die door, wat eigenlijk mijn arm is, trekt. Als ik los weet te komen, ren ik snel weg, maar hij komt weer dreigend dichterbij. Door gejank dat ineens uit het bos klinkt, spitst de weerwolf zijn oren waarna hij enthousiast in de richting van het geluid rent. Opgelucht haal ik adem terwijl ik naar mijn vader hink. Ik verander weer terug in een mens en ga naast mijn vader zitten.
‘Expecto patronum!’ Hoor ik Harry ineens achter me roepen.
Als ik omhoog kijk, zie ik hoe een leger Dementors in onze richting komt. Even kijk ik verbaasd naar de zwarte figuren. Hoe kan ik dat niet hebben gemerkt? Maar lang heb ik niet om daarover na te denken, want ze komen steeds dichterbij. Ik wil mijn toverstok trekken, maar merk dan dat ik deze niet bij me heb. Ik kijk verbaasd naar Harry, als hij me mijn toverstok aanreikt, maar richt me dan op de Dementors. Ze zijn veel dichterbij dan ik dacht en ik heb geen tijd om me te verdedigen. En voor de zoveelste keer vandaag, verlies ik mijn bewustzijn.



Voor iedereen die zich afvroeg hoe het eruit zou zien als Sirius zou huilen, zie het plaatje:Y) (Ghehe, die heb ik van Loki gejat ^^ uit haar story; Our Way [Sirius Black]
Ja, dit is reclame, ghehe ^^

Reageer (26)

  • DieEneSaar

    Arme Sirius...

    6 jaar geleden
  • lisette94

    verder pliezz

    1 decennium geleden
  • Gisborne

    Snelverder! <3
    Love you! <3
    En I Love This Story! <3
    En mijn mailbox is gister ontploft! (yeah)

    1 decennium geleden
  • lauriefredo

    Spannend, snel verder.

    1 decennium geleden
  • Muze

    omg verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen