Chapter 1
Arielle Atlantic
Ik kroop door het kleine raampje van het wrak. Doordat mijn lichaam heel tenger is en slank kan ik makkelijk door het raampje. Het wrak, een gezonken schip, was mooi vanbinnen. 'Botje dit is echt prachtig' zei ik met een gelukzalige glimlach. Ik draaide me verwilderd om toen ik plots pijnlijk gekreun hoorde. Ik zag Botje geklemd tussen het raampje zitten. Ik grinnikte even en zwom toen naar hem toe. 'Botje je bent een kluns weet je dat?' zei ik lachend terwijl ik zijn vinnetjes vastnam en begon te trekken. Plots kwam Botje los maar door de kracht die ik erop had gezet vlogen we achteruit tegen de wand van het schip aan. 'Auw!' kreunde we beiden pijnlijk. 'Ik moet daar echt eens mee stoppen' zei Botje nors. Ik lachte maar schaapachtig. 'Kijk eens wat een schat we hebben gevonden' zei ik terwijl ik richting de platte schotel liep die mensen "tafel" noemen. En de glanzend zilveren dingen die erop lagen noemen ze "bestek". Rare woorden maarjah mensen zijn ook raar. Ik stak alles in mijn oranje tasje maar stopte meteen toen ik een soort stokje met 4 tanden zag. Ik zwom naar de andere kant van de schotel en nam het op. Ik keek er eens goed naar, hij was een beetje gebogen. 'Wat is dat?' vroeg Botje die kwam aangezwommen met 20 halskettingen die hij om zijn lichaam had gewikkeld. 'Ik heb geen idee, maar ik denk dat het een soort kam is?' zei ik en draaide er wat mee.Ik ging er eens mee door mijn haren haren. Ja het is een kam. Ik stopte hem in het tasje en ik ging door met verzamelen. Ik zwom enthousiast van de ene kant naar de andere. Totdat ik Botje bang mijn naam hoorde zeggen. Ik keek achter me en zag een gigantische witte haai. Hij keek me moordlustig aan en toonde zijn scherpe grote witte tanden. Ik slikte en keek hem bang aan. 'Halloo' zei hij met zijn zware enge stem. Ik keek naar Botje en zag dat hij heel stil naar achter zwom. Ik keek om me heen naar een uitweg. Ik zag dat er een raam openstond dicht bij me. Ik keek terug naar de haai en nam een besluit. Ik begon te zwemmen naar het raam maar hij had me bijna te pakken. Ik schoot door het raam en de haai vloog er net tegenaan, je hoorde een fikse knal als teken dat hij tegen het schip was gezwommen. Ik keek terug naar het schip en zag Botje ergens uitkomen. Ik zuchtte opgelucht en Botje vloog in mijn armen. 'Wat ben ik blij dat je ongedeerd bent' zei ik tegen Botje. 'Ik vind dat we hier zo snel mogelijk vandaan moeten' zei Botje bevend van angst terwijl hij bang naar het schip kijkt. 'Je hebt gelijk, kom we gaan naar huis' en ik draaide me om en zwom rustig naar huis met botje naast me.
Weeeeh i'm back baby! maarjah euhm ik heb nu examens maar is nu effe vrij weekend dus ik neem deze kans natuurlijk om mijn abbotjes blij te maken! Maarjah euhm de laatste week had ik wat problemen want ik was soort van gehackt enzo dus dat moest ik even rechtzetten en dat is nu gebeurt maar ik zal straks proberen nog een hsje bij de andere te plaatsen maar ik vrees dat ze kort zullen zijn maar ik doe me best!!! xxxxxxxxxx_O_ amen alle abo's
Reageer (3)
GEWELDIG <3
1 decennium geledenvlug verder !!
Xx
Love it
1 decennium geledennice
1 decennium geledensnel verder