Working youre ass offf
''hier is een mop en ga maar aan de slag'' een chagerijnige vrouw drukt een mop in je handen en gaat weer weg. je moeder zwaait nog even en kijkt je dankbaar aan. je zucht. je pakt een emmer water en sop en begint te dwijlen. ''drinnggg drinnngggggg'' je telefoon.. even kijk je snel om je heen of iemand je ziet. ''hallo?'' je neemt op en praat zacht.. ''LUCY!! jij ik zwembad!!!'' het is je beste vriendin sasha. je zucht ''sorry sash, moet werken ik moet echt hangen en leg straks alles uit!'' je loopt de badkamer binnen en lecht nieuwe zeepjes handoekken en plastic bekers neer. dan hoor je luid schreeuwende en lachende mensen binnen komen je schrikt. iemand komt de badkamer binnen. je slaakt een gil. ''oh sorry ik wou je niet laten schrikken, wij doen een rondlijding'' je pakt de rand van de was bak vast en knikt. hij doet de deur weer dicht en luister naar zijn stem. hij klonk echt als een nerd/'' dit is de kamer van One direction , dus wij laten jullie hier bij deze achter, veel plezier '' een paar mensen vertrekken en er blijven een paar achter. stiekem kijk je om het hoekje van de deur/ ''HALLO!'' roep opeens een jonge. opnieuw schrik je. ''hai..'' nu komen de andere jongens er ook bij staan. ''wat doe jij hier? ben je verdwaalt?'' vraag een jonge met krulletjes. je schud je hoofd.''nee, ikk werk hier.'' zeg je en voelt je wangen rood worden.''ow gezellig! wat is je naam?'' zegt een jonge met een ontzettend mooi gezicht en half lange bruine haren. ''lucy'' zeg je zacht.''ik ben Louis,, deze krullebol hier is Harry, die prince Charming hier is Liam, deze gast hier is zayne en dit blonde kereltje is niall. je knikt. leuke jongens. harry loopt al weer weg gevolgt door liam en zayne. naill blijft staan. ''werk je hier allang?''je glimlacht ''nee dit is mijn eerste dag'' hij knikt ''oke , hoe oud ben je '' wat een vragen lijst dnk je ''ik ben 16 ,jij?'' achter je hoor je zayne zeggen dat het precies de goeie leeftijd is voor naill. ''ik ook'' zegt hij nu met rode wangetjes. ''ik moest maar eens verder gaan dnek ik '' zeg je en pakt snel je karretje en loopt knal rood weg. ''waren ze er nu al?'' zegt je moeder tijdens de pauze. ''ja , gelukkig waren ze heel aardig. zeg je met een schuine lach. je moeder begrijpt het .''aha,knap dus , jij wilt die kamer zeker wel vaker doen ofniet!'' je knikt op dat moment komt je baas aan. ''wil 1 van jullie naar kamer 21 iemand heeft cola op het tapijt gemorst. je moeder staat op '' de plicht roept'' alleen blijf je achter. dan zie je plotseling harry lopen . hij ziet jou ook en komt naar je toe. ''hee ''
''hooi'' zeg je vrolijk. hij gaat naast je zitten. '' he ik vroeg me af heah'' begon hij. ''mijn vriend louis vond jou wel knap ennu heb je msn?'' je word rood en geeft hem je msn.
Er zijn nog geen reacties.