Foto bij ''where gonna MOVE!''

6 uur sochtend en je moeder trommelt je uit bed.

'' opstaan! '' langzaam open je je ogen en trekt het dekbed op tot aan je kin. ''waarom? ik heb vakantie'' vraag je slaperig. '' je moet me vandaag helpen op mijn nieuwe baan weetje nog??'' je zucht. het moet maar je moest rond komen en elke baan die er was aan nemen om te blijven wonen in het appartement. Nu kon je verdiennen en je moeder een handje helpen. ''owja.m kommal'' slaperig kruip je je bed uit en zet de radio aan.
goeie morgen londen!! het zonnetje staat hoog en de tempratuur zwelt op, echte zomer vakantie ! hier komt the lazy song speciaal voor de mensen die vandaag lekker niets gaan doen! je zucht. kon je vandaag maar lekker niets gaan doen. je nam snel een douche en pakte wat eten uit de kast.'' waar gaan we eigenlijk heen mam?'' vraag je terwijl je cornflakes in een kom gooit. '' we gaan naar de studio's vandaag naar de set van xfactor'' je lacht. ''stoer, dan kunne alle populaire mensen zien dat ik schoonmaak'-_- '' je moeder zucht. '' het spijt me luc, maar zonder jou hulp woonde we onder de brug'' je kijkt haar aan. '' te danken aan mn vader'' ''zullen we het daar maar niet over hebben?''zegt je moeder droevig.
sind je vader jou je zusje je broer en jou had verlaten voor een jongere spannendere versie van jou moeder had vooral je moeder het zwaar gehad. iedereen moest meehelpen om dit gezig staande tehouden.
''ben je al klaar!?!?'' roept je moeder/
'' ja ja ja ik kom aal!!'' snel doe je nog wat make up op en loop dan naar buiten om je fiets te pakken/ samen met je moeder fiets je naar de studio's er is nog niemand die komen pas om 8 uur. dus jullie taak om alles helemaal schoon te maken en klaaar voor gebruik.

schoonmaken zodat zei het weer vies kunnen maken/

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen