Foto bij WS ~ 80

(Nyree)

“Tot straks,” glimlachte ik en kneep in Tom zijn wang. Hij mompelde geïrriteerd en knuffelde me terug. Ik nam nog afscheid van Bill en David en al die andere mensen die ik niet kende die er rondliepen en liep met Gustav richting exit. Het was best leuk om in hun studio’s rond te hangen, maar elke keer opnieuw hetzelfde deuntje horen ging al snel vervelen en ik kreeg het best benauwd als ik zo lang binnen moest zitten.

“Wat gaan we doen straks?” vroeg ik toen we de straat opliepen. Hij verstrengelde onze handen. “Waar heb je zin in?” vroeg hij. Gustav was geen initiatief nemer. Hij vond altijd alles wat ik voorstelde goed. Behalve uitslapen dan. Hij kon echt niet langer dan 10u30 in bed blijven liggen. Af en toe deed hij het wel eens als ik echt begon te zeuren of als ik nog sliep en hij gewoon naar me lag te staren. Wat ik persoonlijk nogal gênant vond. Ik wist tenslotte niet wat voor rare gezichten ik trok in mijn slaap.

“We kunnen wat zwemmen straks, ik durf te wedden dat dat zwembad in hun tuin amper gebruikt wordt,” Ik maakte onze handen even los van elkaar en trok de elastiek uit mijn haar zodat mijn haar los over mijn schouders viel. Guus vond het mooier en ik hield van het gevoel van kriebelend haar over je rug. “& dan nemen we daarna een lang bad,” glimlachte ik en grijnsde speels. Hij sloeg zijn arm om mijn schouder en bracht zijn lippen naar mijn oor. “Jouw wil is wet,” grijnsde hij. Ik kuste zijn lippen en liet mijn hand in de achterzak van zijn short glijden.

“Niet achterom kijken,” zei hij plots. “Waarom?” vroeg ik en moest me bedwingen om het toch niet te doen. “Paparazzi,” “Gek hoe ze nu ineens wel foto’s van je willen nu ze weten dat je een vriendin hebt.” Hij lachte. “Ze willen gewoon een foto van jou mooie meid,” knipoogde hij. “Wat een job,” zuchtte ik en keek over zijn schouder toch eens naar achter.

Het kon me niet schelen dat ze nu een foto van ons hadden & dat er al ellenlange roddels over me geschreven waren aangezien ik vaak met één van de twins hand in hand gespot was tijdens de tour en ze foto’s hadden van toen ik werd opgehaald met de ambulance in Rusland en ik dan plots een relatie bleek te hebben met Gustav. Op dit moment was ik volkomen gelukkig.


---
EINDE :'D
Hiermee sluit ik Wounded Soldier officieel af!
Misschien schrijf ik ooit nog wel eens een vervolg, maar dat zal niet voor direct zijn.
Ik ga nu volop schrijven aan 'If this was a movie, you'd be here by now', maar morgen beginnen mijn examens (Aaaaah!)en alhoewel ik al wat delen op voorsprong heb, weet ik niet of ik veel zal kunnen posten aangezien de komende examens nogal zwaar zijn (':
Neem abo en kudo alsjeblieft!

Liiiefs, Elke
PS: Laat weten wat je van dit verhaal vond in een reactie of gastenboek of weet ik veel! <3

Reageer (6)

  • DreamMoments

    wauw wat een mooi verhaal!
    ik heb het net in een stuk door gelezen!
    ik moet je echt even zeggen dat je prachtig schrijft.
    vol emotie. echt alsof je helemaal in het verhaal getrokken wordt!
    prachtig. Ga alsjeblieft door met verhalen schrijven!
    ik heb er van genoten. echt waar

    1 decennium geleden
  • Billschicka

    ik vond het een superverhaal!!
    enne... veel scces met je examens!
    ik moet er zelf ook nog 10....:(:(:(
    xx Billschicka(K)(K)

    1 decennium geleden
  • xSerena

    ):

    einde...


    je verhaal was echt supermooi! ik hou hem nog wel bij mijn abbo's, dan kan ik hem altijd terug vinden ^^


    <333(H)

    1 decennium geleden
  • Niallene

    Je verhaal was echt onwijs mooi!
    Een genot om te lezen, al zeg ik het zelf! <3
    Mijn toetsweek begint over 6 dagen, waarin ik 8 toetsen heb. In de dagen ervoor heb ik er ook nog 3 ;[
    Maar jij in ieder geval veel succes met je examens! <3

    Xxx <3

    1 decennium geleden
  • ProudAlien

    awww
    Je verhaal was echt supermooi!
    Altijd genoten van de nieuwe stukjes <3
    Heel veel succes met je examens!
    Xxx'

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen