hey hier is deel 18
have fun :)

het kruisverhoor van Tom
Bill *POV*
Als je binnen komt loopt Evelyne naar je toe en vliegt je om de hals, ze geeft je een knuffel en daarna een tongzoen. ‘betekent dit dat je mee mag op tour’ zegt je lachend. Evelyne knikt en kijkt je stralend aan. Tom: je mag me ook wel bedanken hoor zusje. Evelyne loopt terug naar haar broer en geeft hem een knuffel, ‘bedankt broertje van me’. Jullie lopen allemaal terug naar buiten waar Tom K. helemaal alleen aan tafel zit. Tom K.: en mag je mee. ‘ja en ik ben echt de gelukkigste mens ter wereld’ zegt Evelyne met een glimlach op haar gezicht. Evelyne is echt mooi als ze lacht, niet dat ze anders niet mooi is hoor, maar als ze lacht lachen haar ogen mee en dan komen er van die pretlichtjes in haar ogen. Tom K.: gaan we eten want ik heb echt honger. Typisch weer iets voor je broer om dit te zeggen. Tom: ja is goed ik heb eigenlijk ook wel honger, Evelyne wil jij de dingen uit de koelkast halen?. Evelyne: ja is goed en ze gaat naar binnen. Je gaat mee naar binnen. Je loopt naar Evelyne toe en slaat je armen om haar heen en geeft haar een zoen die overgaat in een tongzoen. Als Evelyne haar lippen van de jouwe haalt zegt ze “ik ben echt blij dat ik mee mag op tour” jij: ik ben ook blij dat je mee mag. “ik ga eerst een het vlees uit de frigo halen anders gaan ze zich af vragen waar we blijven” zegt ze met een glimlach op haar gezicht. Jullie gaan terug naar buiten en Evelyne geeft de dingen die ze uit de frigo gehaald geeft aan Tom. Je zoet Tom grijnzen en hij zegt ‘dat duurde lang’. ‘ik vond de dingen eerst niet in de frigo’ zegt Evelyne met haar onschuldigste blik. Tom K.: jaja dat zal wel.

Evelyne *POV*
Als jullie klaar zijn met eten en hebben afgeruimd besluiten jullie nog een beetje op het terras te zitten. Als jij en Tom K. even allen buiten zitten begint Tom allemaal vragen te stellen. zoals van hoe oud ben je, wat studeer je, waar woon je enz. Als Tom even geen vragen mee stelt zeg je lachend ‘klaar met je kruisverhoor’ Tom: ja sorry maar ik weet graag met wat soort meisje mijn broer omgaat. Jij: en ben ik goed gekeurd? Tom kijkt je lachend aan en zegt ‘meer dan goed gekeurd’ jij: oef, dat is een hele opluchting en je lacht terug naar Tom. Dan komen Bill en je broer terug bij je zitten. Jij: waar hebben jullie zolang gezeten? Bill: je broer heeft me even zijn cd collectie laten zien. Bill komt terug naast je zitten en geeft je een kusje. Jullie praten nog wat over muziek en groepen die jullie goed vinden en zo. Jij: ik ben echt moe ik ga slapen. Bill: ik ga ook maar eens slapen. Tom: oké slaapwel. Tom K.: slaapwel.

Als jij en Bill boven zijn geef je hem een kusje en zeg je ‘Bill ik ga me eerst om kleden in de badkamer’. Bill: oké ik ga dan na jou, ik wacht wel in je slaapkamer. Wanneer je terug komt in je slaapkamer ligt Bill te slapen op je bed. Je vindt hem daar zo lief liggen dat het zonder zou zijn om hem wakker te maken en te zeggen dat de badkamer vrij is. Je loopt naar hem toe en doet voorzichtig zijn T- shirt af, daardoor wordt hij half wakker en je zegt ‘het is niks Bill, je lag zo lief te slapen en ik wou je niet wakker maken dus doe ik gewoon je kleren uit zodat je kunt gaan slapen.’ Bill: oké en hij valt terug in slaap. Als uiteindelijk zijn broek, schoenen en sokken uit hebt. Leg je het laken over hem en ga je ook in bed liggen, Bill komt onmiddellijk dicht bij je liggen. Je denkt in je zelf “ik ben zo gelukkig” en dan val je ook in slaap.


Neeeeeeeeeeeee
jammer :(
maar waarom maak je ze dan nog?

Reageer (1)

  • Faint

    die fotos =O

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen