Foto bij Why do you wanna help me out of my problems? ( Tom lovestory) 15

reacties ?

Daarna gingen jullie terug op jullie gemak naar het park toe. Toen jullie aan het park kwamen zagen jullie daar 4 jongens op jullie bankje zitten. Sam:die gasten weten zeker niet wie we zijn. Jij:pf altijd hetzelfde met die nieuwen. Je verschoot omdat er op dat moment iemand je belde. Je zag dat het Andrew was en nam op. Jij:yo Andrew! Sam begon te lachen en je zag die jongens jullie geirriteerd aankijken. Andrew:yo Demi! Jij:waarom bel je? Andrew:kan je naar het park komen? Jij:ik ben er al met Sam kom maar af. Andrew:oké en Jeffrey en Justin zijn er ook bij. Jij:jeey! Opeens hoorde je achter je: amai die is blij. Je draaide je om en gaf Andrew een knuffel. Daarna gaf je ook de rest een knuffel. Jeffrey:wat doen die op onze bank? Jij:nieuwelingen he. Jeffrey:dan wordt het tijd dat ze dat eens weten. Andrew:inderdaad. Jullie stapten naar jullie bankje toe en zagen die gasten opkijken.


Tom pov:
Jullie waren pas verhuisd. Ja je woont samen met de rest van Tokio Hotel in één huis. Jullie gingen even naar het parkje vlakbij en gingen zitten op een bankje. Na een tijdje hoorde jullie heel luid:Yo Andrew! Jullie keken geirriteerd op en zagen daar 2 meisjes staan. Jij:huh Andrew is toch een jongensnaam? Gustav:ja maar dat meisje met haar zwart haar zit te bellen. Je keek nog eens naar het meisje:wow die is hot, dacht je. Opeens zag je de meisjes met opeens 3 jongens op jullie afkomen. Wat zouden die nu weer willen?

Reageer (1)

  • jumbielove

    verder gaaaaaaaaan

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen