Chapter 9: bye Jasper...Hello dad...
Ik ren terug maar het veld en zie Bella en Edward aankomen lopen. Ik loop naar Bella en geef haar een knuffel." gelukkig is iedereen er nog"zegt ze zacht maar toch weetend dat ik het hoor." inderdaad"zeg ik en laat haar los en loop naar jasper toe en hij slaa meteen zijn armen om me heen. Opeens hoor ik een new born naar ons toe rennen. Meteen draai ik me om en leah pakt hem vast." LEAH!"gil ik en ren er naar toe. Ondertussen heeft Jacob de new born gepakt en ligt verkreukeld op de grond." Jake ik had hem!"gilt de menselijke leah." nee Jake"roept Bella." Sam breng hem naar huis ik kom er zo aan, jade ga je mee?"vraagt Carlisle." tuurlijk"zeg ik. Sam brengt Jake weg en ik loop terug naar de rest." ze komen"gilt Alice. We staan allemaal gespannen te wachten en opeens komen er vier mensen uit de bossen vandaan." wat jammer we zijn te laat"zegt een blond meisje." een paar minuten geleden kon je nog een rol spelen Jane"zegt Carlisle." jammer maar wie deed dit"zegt Jane." Victoria misschien kennen jullie haar"zegt Edward." als de volturi wist dat Victoria dit ging doen hadden ze ingegrepen"zegt Carlisle." tuurlijk maar jullie hebben er twee gemist"zegt Jane en Jasper verstevigt zijn grip." zij hoort bij ons"zegt hij vel."hun allebei"verbetert Edward." vampiers maken zonder toestemming"zegt Jane en ze kijkt naar mij." wie heeft je zo gemaakt"beveelt ze me en ik voel helse pijn." ik deed het ze lag op sterven, die andere is gemaakt door Riley biers hij is dood"zegt een mooie fluwele stem van Carlisle. De pijn stopt en ik hoor iemand anders gillen." dan moet zij dood"zegt Jane." nee!"gil ik en neem de controle over Jane en ze doet niks meer en het gillen stopt." jij doet niks"beveel ik." jadella je moet naar je vader"zegt een jongen die naast Jane staat." jij kent mij vader"zeg ik." ja caius"zegt ie. Ik lach en laat Jane los en loop naar hun toe." breng me naar hem toe!"beveel ik. De jongen knikt en rent met mij weg. Na ongeveer 10 km stop ik." Vaarwel Bella, Carlisle Esmé Emmett Rosalie Edward Alice en Jasper" zeg ik en ren verder.
Reageer (1)
GEWELDIG <3
1 decennium geledenvlug verder !!
Xx