Waar gaat dit naar toe? Jongens van 10 lopen met trots te praten over de daden in zijn familie, meisjes van 10 zijn net klaar met hun 'kindertijden'. Zodra ze 11 zijn hebben ze al een vriendje en op hun 12e moet je ze eens gaan vragen; hoeveel tongen heb je in je bek gehad? Antwoord zul je niet krijgen. Vraag het eens aan een jongen met trots zegt hij; ik heb 10 tongen in me bek gehad en dan gaan ze helemaal overdrijven. Jongens van 13 hebben meer dan 20 exen tegenwoordig en de jongens van 14 zijn de tel kwijt. Vraag aan een meisje van 16 of ze maagd is, ze zou vast maagd zijn ookal is ze ontmaagd toegeven doet ze niet! En een jongen van 16, vraag hem eens of ie nog maagd is.. dan gaat hij lachend zeggen haha dat je dat nog vraagt. Jongens gaan tegenwoordig niet eens normaal meer naar school ze hebben het zogenaamd te druk met 'hosselen' en de meisjes waar hebben zij het te druk mee? Geen zin zeker. Jongens komen met die praatjes met 'thuglifeee' maar wie ben jij om jezelf thug te noemen, heb je ooit geschoten, gevochten voor je brood, in armoede geleefd en erge gebeurtenissen meegemaakt, haha nee he maar hou jij je maar bezig met je 'thuglife' niemand zal je storen..

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen