Foto bij 4,

BAMMM!! dat was de deur die mijn moeder achter haar dicht smeet. Papa en ik zitten samen op de bank heel stil en we zeggen allebei niets.
'Papa..??' Vraag ik dan voorzichtig. 'Ja meisje.. wat is er??' vraagt hij.
'Mag ik dan bij jou wonen als jullie zijn gescheiden?' Vraag ik heel verlegen. 'Zul je het niet eerst bij je moeder proberen? starks ben ik de oorzaak dat ze is gaan drinken, daar kom je alleen achter als je het eerst bij je moeder probeert' zegt hij dan. Ik kijk hem verdrietig aan, en kijk dan weer naar beneden. hoe kan hij dat nou maken? je laat je dochter toch niet bij een alcohollist achter? 'Maar...ach nee laat maar.' zeg ik weer. Wat maakt het ook uit? ik besteed er geen aandacht meer aan. Ik loop zonder wat te zeggen naar boven. Ik loop naar mijn kamer, en ga op mijn bed zitten. Wat moet ik nu doen? Zoë bellen? nee zei heeft het druk genoeg met haar baan als model. Moet ik Justin bellen? hij kon vandaag toch? ik ga hem nu alles vertellen, ik red dit zo langer niet meer alleen. ik pak mijn telefoon, en kijk in mijn contactenlijst. Ik druk de letter 'J' aan. Daar staat hij, ik staar nog even naar het schermpje tot het uitvalt. Ik klik op een knop dat het weer aan gaat en druk dan uiteindelijk op de groene knop.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen